۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۲۱۴۵۰
نماینده پارلمانی جریان صدر:

عراق را به گورستان آمریکایی‌ها تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان وابسته به جریان صدر پارلمان عراق هشدار داد که در صورت ورود اشغالگران آمریکایی به خاک عراق، این کشور به گورستان آمریکایی‌ها تبدیل خواهد شد.
عبدالعزيز الظالمي نماينده جريان صدر عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «عبدالعزیز الظالمی» از نمایندگان پارلمانی وابسته به فراکسیون «الاحرار» از جریان صدر گفت: در صورت ورود نظامیان آمریکایی به عراق، این کشور به قبرستان آمریکایی‌ها تبدیل خواهد شد.

 

این نماینده وابسته به جریان صدر طی بیانیه‌ای افزود: فراکسیون الاحرار با تکیه بر رویکرد «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر هرگونه دخالت خارجی در عراق را رد می‌کند.

 

وی در ادامه از دولت عراق خواست تا به پارلمان مراجعه کند و چنین تصمیماتی نگیرد. پارلمان نیز در صورت تجاوز آمریکا به عراق و زیر سوال بردن حاکمیت این کشور، تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد. در صورتی که اشغالگران بخواهند وارد عراق شوند، جریان صدر از تمام میدان‌ها بیرون خواهد آمد و عراق به گورستان آمریکا تبدیل خواهد شد.

 

«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «اهل الحق» نیز شب گذشته (چهارشنبه) ضمن رد هرگونه ورود نیروهای نظامی خارجی به عراق و درخواست تجهیز ارتش عراق به جنگنده گفت: داعش ساخته آمریکاست و هدف آن تقسیم منطقه و ایجاد یک «دولت یهودی» است.

 

رهبر جریان صدر نیز دوشنبه گفت که در صورت بازگشت زمینی یا دریایی آمریکایی‌ها به عراق، همه آنها هدف قرار خواهند گرفت و مجاهدانی که در حال مبارزه با داعش هستند از تمامی مناطق خارج خواهند شد./980ب102/د

ارسال نظرات