۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۲۱۵۰۲

تشکر حماس از کمک‌های ایران به مقاومت اسلامی

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جنیش حماس با تقدیر از حمایت‎های ایران گفت: باید روابط خوبی با ایران داشته باشیم.
محمود الزهار عضو دفتر سياسي جنبش حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس با تقدیر از نقش ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت گفت که ایران شریک پیروزی مقاومت فلسطین بر ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر به نوار غزه است و ما باید روابط خوبی با این کشور داشته باشیم.


الزهار که در یک همایش سیاسی در غزه سخن می‌گفت، اظهار داشت که هر کس که به اندازه یک قرش (واحد پول) به مقاومت کمک کرده باشد در پیروزی آن در نوار غزه شریک است.

 

وی افزود که کمک‌های ایران به مقاومت فلسطین سبب بهبود و توسعه فعالیت‌های نظامی آن علیه رژیم صهیونیستی شد در نتیجه ایران، شریک این پیروزی است.

 

وی تاکید کرد که روابط حماس باید با همه طرف‌ها و کشورهای عربی و اسلامی از جمله ایران، سوریه، حزب الله و کشورهای خلیج فارس در سطح خوبی باشد.

 

رهبر جنبش حماس با بعید دانستن احتمال حمله مجدد رژیم صهیونیستی به غزه در آینده‌ای نزدیک گفت که تل آویو به این زودی جرات چنین کاری را ندارد و مقاومت برای دفاع از فلسطینی‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برد.

 

از سوی دیگر الزهار با تاکید بر اینکه دولت وحدت ملی فلسطین تا این لحظه در تحقق اهدافش شکست خورده است، افزود: دولت وفاق، یک دولت شکست خورده است زیرا به هیچ یک از وظایفش عمل نکرده است. زمانی که رامی حمدالله نخست وزیر این دولت می‌گوید من کارمند محمود عباس (رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی) هستم، به این معناست که او رییس دولت وحدت ملی نیست بلکه رییس دولت فتح است.

 

وی افزود: جنبش حماس به گزینه‌های جایگزین دولت وحدت ملی پس از اتمام مهلت قانونی این دولت که شش ماه است، فکر خواهد کرد./994/د102/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات