۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۲۱۹۷۱
فرمانده سپاه قم:

دفاع مقدس افسانه شکست ناپذیری استکبار را در هم شکست

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم با بیان این‌که دفاع مقدس افسانه شکست ناپذیری استکبار را در هم شکست، گفت: امروز نیز فرزندان ملت حزب‌الله برای دفاع از نظام اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.
مهدي مهدوي نژاد مهدوي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه قم پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، نابودی انقلاب اسلامی را از اهداف آغاز جنگ تحمیلی از سوی مستکبران دانست.

 

وی گفت: خوشبختانه با عنایت ویژه خداوند متعال، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ایستادگی مردم در این جنگ تحمیلی پیروز شدیم.

 

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان این‌که بیداری اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی و نظامی را به نفع مقاومت در منطقه برهم زد، بیان داشت: دفاع مقدس ما افسانه شکست‌ناپذیر کشورهای غربی را در هم شکست.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر قدرت لایزال الهی و تلاش بی دریغ خود با وجود امکانات کم بر دشمن پیروز شده و قله‌های افتخار و سربلندی را کسب کردند.

 

مهدوی نژاد با اشاره به حضور همگانی نیروهای مسلح در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یادآور هشت سال پایمردی، ایستادگی و سلحشوری مردم است که برای حفظ اسلام از جان خود نیز گذشتند.

 

وی یادآور شد: دفاع مقدس صحیفه جاودان ایستادگی ملت ایران در برابر همه جهانیان است که با مقاومت مردم و رهبری امام خمینی(ره) اقتدار نظام اسلامی را به مستکبران نشان داد.

 

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با تأکید بر حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: امروز نیز فرزندان ملت حزب‌الله برای دفاع از نظام اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

 

وی در پایان عنوان کرد: حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است وظیفه‌ای همگانی است./993/پ202/ی

ارسال نظرات