۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۲۲۲۲۴
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

روحانیان پرچمدار نهضت عاشورا در هشت سال دفاع مقدس بودند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان داشت: حضور موثر روحانیت در جبهه به ما امیدواری و دلگرمی می‌داد تا ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم و روحانیت بازوی پرتوان فرمانده‌هان نظامی در جنگ بودند.
سردار شاهرخي، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ظهر امروز سه‌شنبه یکم مهر بمناسبت سالروز هفته دفاع مقدس مراسمی از سوی دفتر امام جمعه قزوین و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور جمعی از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به نقش مهم روحانیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: در آن دوران حماسه و ایثار روحانیت نقش مهم و تاثیر گذاری داشت و بسیاری از رزمندگان دلاور و شجاع ما در جبهه‌ها از روحانیت بوده و خیلی از این افراد در جبهه‌ حماسه‌ها از خود به یادگار گذاشتند.

سردار شاهرخی در ادامه بیان داشت: حضور موثر روحانیت در جبهه به ما امیدواری و دلگرمی می‌داد تا ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم و روحانیت بازوی پرتوان فرماندهان نظامی در جنگ بودند.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به این‌که ایران اسلامی آغاز گر این جنگ نبود گفت: ما هیچ‌گاه در تاریخ ایران به کشوری تجاوز نکردیم و این رژیم صدام بود که با وحشی گری به این کشور برآمده از خون شهدا تجاوز نمود.

وی در ادامه ابراز داشت: در آن دوران حماسه و ایثار بسیاری از کشورهای مختلف غربی با انواع ابزارها و تجهیزات این رژیم بعثی را مورد حمایت خود قرار دادند اما به فضل پروردگار و رهبری حکیمانه و دلاوری‌های رزمندگان و ملت سلحشور ایران اسلامی توانستیم دشمن متجاوز را به عقب نشانده و نگذاشتیم یک وجب از این خاک مقدس در تصرف دشمن قرار گیرد.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان با تاکید بر حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که این دستاوردهای حماسه دفاع مقدس کمرنگ شود و باید این ایثارگری‌ها به مردم بخصوص نسل نوجوان و جوان انتقال و گسترش پیدا کند.

در پایان این مراسم از حجت الاسلام سید اسماعیل سید جوادی یکی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس توسط سردار شاهرخی تجلیل شد./955/پ202/ب

ارسال نظرات