۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۲۶۳۹
بادامچیان:

سیاست غرب و آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی تغییری نکرده است

خبرگزاری رساـ نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی و آمریکا بیانگر این حقیقت است که مدعیان دروغین بشر و حقوق ملت ها و دمکراسی تا چه میزان گرفتار مطامع و منافع استکباری خود هستند.
اسدالله بادامچيان اسدالله بادامچيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، اسدالله بادامچیان نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پنجشنبه شب در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: شیوه دولت آقای روحانی برای مذاکره با کشورهای اروپایی و آمریکا برای افرادی در داخل کشور حسن ظن هایی نسبت به کشورهای اروپایی دارند ثابت کرد آنها از مواضع رییس جمهور ایران به شدت عصبانی هستند و این عصبانیت را در پشت تریبون سازمان ملل با حرف های تکراری خود به خوبی نشان دادند.   

وی افزود: امروز دنیا نیز متوجه شده است که انقلاب اسلامی ایران اهل منطق و مذاکره و ملاقات است اما این مدعیان دروغین حقوق بشر و حقوق ملت ها هستند که گرفتار منافع استکباری خود هستند.

به گفته وی رویکرد جمهوری اسلامی در سیاست خارجی مسیر خودش را طی می کند و فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر خوش بین نبودن به مذکرات، مشخص کرده است سیاست های کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی هیچ تغییری نکرده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یاد آورشد: مذاکرات جمهوری با کشورهای اروپایی و آمریکا برای احقاق حقوق حقه ملت ایران است نه این که برای سازش و بده بستان باشد.

بادامچیان در ادامه حمله آمریکا به سوریه را سیاست غلط آمریکا درمقابله با تروریست های داعش که مولود خود آمریکایی ها است دانست و گفت: آمریکا بعد از تقویت تروریست های داعش امروز که بن بست رسیده است به دنبال نابودی داعش و جلب توجه سوریه به آمریکا است.

وی افزود: امروز که سوریه در مبارزه با تروریست های داعش به پیروزی رسیده است و انتخابات سوریه نشان داده که ملت سوریه پشتیبان دولت خود هستند و آمریکا در سیاست های خود در قبال سوریه شکست خورده است مدعی مبارزه با تروریست شده است و با حمله به سوریه به بهانه نابودی تروریست های داعش مورد تسمخر جهانیان قرارگرفته است.  

بادمچیان یاد آورشد: تروریست های داعش که تا دیروز فریب آمریکایی ها را خورده و در سوریه جنگیدند امروز هر کدام از تروریست های داعش تبدیل یک بمب مخربی برای کشورهای اروپایی و آمریکا شده اند که در صورت بازگشت به اروپا و آمریکا تهدید جدی برای آنها محسوب می شوند

به گفته وی بمباران سوریه توسط آمریکا باعث نفرت مردم جهان از آمریکا شده است و سیاست غلط آمریکا که نمی تواند منطقی در پشت آن باشد به بن بست رسیده است.

نایب ریس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یاد آورشد: بمباران زیرساخت های اقتصادی سوریه از جمله چندین نیروگاه و پالایشگاه را در حملات هوایی  آمریکا به سوریه برای این است تا بعد از این که داعش را نابود کردند سوریه برای بازسازی کشور مجبور شود به آمریکا نزدیک شود اما آمریکا نمی داند سوریه برای بازسازی کشور خود  نیازی به توسل به آمریکا ندارد و آنها نیز مانند ایران توان ساختن زیرساخت های کشور خود را دارند.

لازم به توضیح است اسدالله بادامچیان افزون بر دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان در یادواره شهدای طاهرآباد کاشان نیز حضور یافت./1307/پ202/ج  

ارسال نظرات