۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۲۲۷۹۹

تجمع مسلمانان فرانسه در محکومیت اقدامات داعش برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ صدها تن از مسلمانان فرانسه در پاسخ به درخواست رهبران مسلمان این کشور و در اعتراض به اقدامات "وحشیانه" داعش در شهر پاریس تجمع کردند.
تجمع مسلمانان فرانسه در پاريس در اعتراض به اقدامات داعش
 
به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از مسلمانان فرانسه در پاسخ به درخواست رهبران مسلمان این کشور و در اعتراض به اقدامات وحشیانه داعش و اعدام یک تبعه فرانسوی به وسیله یکی از گروه‎های مرتبط با داعش در الجزایر در مقابل مسجد اصلی شهر پاریس تجمع کردند.
 
دلیل بوبکرو، رییس شورای مسلمانان فرانسه در این تجمع اعتراضی به سخنرانی پرداخته و گفت: این تجمع در حقیقت اقدامی برای نشان دادن تمایل مسلمانان برای زندگی در کنار پیروان سایر ادیان است.
 
رییس شورای مسلمانان فرانسه در تجمع اعتراضی مسلمانان این کشور در مقابل مسجد اصلی شهر پاریس که به منظور محکومیت اقدامات داعش صورت گرفت، خاطرنشان کرد که اسلام دین صلح است.
 
چهره های مطرح مسلمان در فرانسه همچنین روز گذشته با انتشار بیانیه ای در روزنامه های این کشور که به اقدامات داعش اشاره داشت "جنایات صورت گرفته به وسیله یک ایدئولوژی وحشیانه که در پشت دین اسلام پنهان شده" را محکوم کردند.
 
گفتنی است یک کوهنورد فرانسوی 55 ساله روز یکشنبه هفته گذشته و پس از آن که گروه تروریستی داعش از مسلمانان خواست که شهروندان کشورهای مشارکت کننده در ائتلاف ضد داعش و به ویژه شهروندان فرانسوی را به قتل برسانند به وسیله گروه جند الخلیفه در الجزایر ربوده شده و به قتل رسید./990/ب903/د
ارسال نظرات