۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۲۲۸۱۳
مرکز حمایت حقوق بشر و آزادی بحرین:

کشورهای عربی به آزادی بیان اعتقادی ندارند

خبرگزاری رسا ـ مرکز بین المللی حمایت از حقوق بشر و آزادی بحرین خواستار آزادی روزنامه نگار بازداشت شده از سوی رژیم آل‎خلیفه شد و بیان داشت که کشورهای عربی به آزادی بیان معتقد نیستند.
حقوق بشر


به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز بین المللی حمایت از حقوق بشر و آزادی‎ بحرین، امروز طی بیانیه‎ای بازداشت احمد رضی، روزنامه‎نگار و خبرنگار بحرینی را محکوم و خواستار آزادی هر چه سریعتر او شد.


در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی در حالی پنجشنبه به منزل احمد رضی در منطقه السنابس غرب منامه پایتخت بحرین یورش بردند که هیچ گونه مجوزی از سوی مقامات قضایی به همراه نداشتند.


مرکز بین المللی حمایت از حقوق بشر و آزادی بحرین بیان داشت: نیروهای امنیتی بعد از بازداشت این روزنامه نگار بحرینی، رایانه و وسائل الکترونیکی او را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.


در این بیانیه تصریح شده است: بازداشت افرادی همانند احمد رضی به صورت غیر قانونی و بدون مجوز برگ دیگری از جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه و وضعیت حقوق بشر در این کشور را به نمایش می‎گذارد.


مرکز بین المللی حقوق بشر و آزادی بحرین کشورهای عربی را دو رو خواند و خاطرنشان ساخت: کشورهای عربی در نشست‎های بین المللی بر آزادی بیان و احترام به حقوق بشر تاکید می‎کنند ولی به مقدار اندکی به آن معتقد نیستند./994/ب904/د

ارسال نظرات