۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۲۲۸۲۲
معاون وزیر خارجه سوریه:

هدف مبارزه آمریکا با داعش حفظ منافع رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون وزیر خارجه سوریه، حمله آمریکا به گروهای تروریستی را حیله و نیرنگ خواند و بیان داشت که هدف مبارزه آمریکا با داعش حفظ منافع رژیم اشغالگر اسرائیل است.
فيصل مقداد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه، امروز در مصاحبه با روزنامه «البناء» لبنان بر مبارزه با جریان‎های تروریستی تاکید کرد و بیان داشت: سوریه در مبارزه با تروریسم‎ مصمم است و برای نابودی آنان لازم نیست که از کشوری اجازه بگرید.


وی افزود: دولت سوریه در مبارزه با داعش سهل انگاری نمی‎کند و با دوستان خود همانند ایران و روسیه به مبارزه با تروریست می‎پردازد. حکومت سوریه خواهان برپایی امنیت و ثبات در کشور است.


معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش گفت: هدف آمریکا و پنج کشور متحد عربی از حمله به مواضع داعش در سوریه و عراق نابودی تروریسم نیست. آمریکا و کشورهای غربی علت اصلی حمله به داعش را مخفی کرده و به نشر دروغ در رسانه‎های خود می‎پردازند.


وی اظهار داشت: سوریه بیش از سه سال و نیم است که با تروریست دست و پنجه نرم می‎کند ولی کشورهای که اکنون مدعی مبارزه با تروریست‎ هستند به حمایت شبانه روزی از آنان می‎پرداختند. آنان خواهان نابودی کشورهای منطقه و حفظ منافع و مصالح رژیم اشغالگر اسرائیل هستند.


فیصل المقداد ریشه تروریست در برخی از کشورهای عربی و غربی دانست و تصریح کرد: داعش، جبهة النصرة، الجبهة الإسلامیة و ارتش آزاد در کشورهای همانند ترکیه، عربستان، قطر، فرانسه و انگلیس متولد شدند و به رهبری رژیم اشغالگر اسرائیل به جنایت در کشورهای منطقه می‎پردازند./994/ب902/د

ارسال نظرات