۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۲۳۰۱۰

معاون جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور رییس، معاونان، مدیران و کارکنان آن برگزار شد.
مرکز خدمات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سید حسن ربانی رییس مرکز با حضور معاونان، مدیران و کارکنان برگزار شد.

 

براساس این گزارش؛ در این مراسم حجت‌الاسلام شاکری تودیع و حجت‌الاسلام قمرزاده به عنوان معاون جدید خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه معارفه شد.

 

حجت‌الاسلام محمدحسن ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سخنانی با تبریک سالروز هفته دفاع مقدس، آن را بخشی از تاریخ مهم ایران اسلامی دانست و گفت: به هر میزان درباره عظمت دفاع مقدس سخن بگویم کم است.

 

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش‌های حجت‌الاسلام شاکری بیان داشت: آقای شاکری از سال 91 در مسؤولیت معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات به خدمت پرداخته و در این راه نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

حجت‌الاسلام ربانی پشتکار، همت بالا، تلاش مخلصانه را از ویژگی‌های حجت‌الاسلام شاکری برشمرد و خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از خدمات آقای شاکری امیدواریم که خدمات ارزنده ایشان باقی بماند.

 

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ادامه سخنان خود از حجت‌الاسلام قمرزاده نیز به عنوان چهره‌‌ شناخته شده و ارزشمند در حوزه نام برد و از خداوند متعال برای موفقیت وی در کارها توفیق طلبید.

 

در ادامه مراسم نیز حجت‌الاسلام آزادیخواه، مدیر حوزه ریأست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان این‌که باید آموزه‌های فرهنگی به عنوان اصل باشد، خاطرنشان کرد: بازخورد کارهای فرهنگی در اجتماع بسیار خوب است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه در دوران حجت‌الاسلام شاکری توجه به مسائل فرهنگی در پروژه‌های یک اصل قلمداد می‌شد و از ایشان به سبب خدمات ارزنده تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام شاکری، معاون سابق خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز در سخنانی خدمت در این مرکز را توفیق الهی خواند و از همکاری‌ها حجت‌الاسلام ربانی تقدیر و تشکر کرد.

 

وی تصریح کرد: رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه همانند پدری مهربان در این مدت بنده را یاری کرد.

 

معاون سابق خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ادامه سخنان خود از تشکیل دو کارگروه راهبردی برای پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مسائل فرهنگی در این معاونت خبر داد و بیان داشت: تلاش این دو کارگروه استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه و جلوگیری از موازی کاری بود.

 

وی عنوان کرد: امضای تفاهم نامه با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و معاونت دانشجویی وزارت علوم و پرهیز از روزمرگی از دیگر دستاوردهای این معاونت بود؛ در این مدت نیز شاهد برگزاری مشاوره‌های ازدواج، اردوهای فرهنگی برای خانواده‌های طلاب و جشن‌های تلبس بودیم.

 

حجت‌الاسلام قمرزاده، معاون جدید خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خداوند متعال برای موفقیت در مسؤولیت‌های محوله توفیق طلبید.

 

وی ادامه داد: تمام تلاش ما ارتقای فرهنگی خانواده‌های طلاب است؛ چرا که طلاب زمانی به موفقیت می‌رسند که خانواده‌هایشان آنها را حمایت کند./993/پ202/ی

ارسال نظرات