۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۲۳۰۳۳
به همت مؤسسه وصال یار منتظر صورت می‌گیرد؛

نام‌نویسی طلاب جهادی برای اعزام به مدارس مازندارن

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه فرهنگی و تبلیغی وصال یار منتظر(عج) از میان طلاب مازندرانی مقیم قم جهت اعزام در ماه محرم به مدارس استان مازندران به صورت تبلیغ جهادی نام‌نویسی می‌کند.
تبليغ جهادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه فرهنگی و تبلیغی وصال یار منتظر(عج) از میان طلاب مازندرانی مقیم قم جهت اعزام در ماه محرم به مدارس استان مازندران به صورت تبلیغ جهادی ثبت‌نام می‌کند.

بر اساس این گزارش، امکان تشکیل پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد فرصت تبلیغ گروهی در طول سال تحصیلی، تابستان و مناسبت‌های مذهبی در مدارس استان مازندران، برخی از امتیازات شرکت در تبلیغ جهادی مؤسسه فرهنگی و تبلیغی وصال یار منتظر(عج) است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در تبلیغ جهادی برای اعزام در ماه محرم به مدارس استان مازندران باید دارای مدرک پایان سطح یک حوزه علمیه بوده و در مصاحبه حضوری این مؤسسه نمره قبولی را کسب کنند.

قابل ذکر است، ثبت‌نام زودتر، سابقه فعالیت تبلیغی و تربیتی در میان جوانان و نوجوانان بالاخص فعالیت دانش آموزی و فعالیت جهادی، از اولویت‌های پذیرش در طرح تبلیغی مؤسسه فرهنگی و تبلیغی وصال یار منتظر(عج) است.

علاقه‌مندان می‌توانند از یکم تا دهم ذی الحجه از طریق سامانه پیامکی سایت مؤسسه به آدرس www.vesaleyar14.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 09126532218 تماس بگیرند.

گفتنی است، مکان مصاحبه و زمان آن متعاقبا از طریق سایت مؤسسه و ارسال پیامک به ثبت‌نام کنندگان اعلام خواهد شد./997/پ202/س

ارسال نظرات