۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۲۳۲۷۸
رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان با تاکید بر حفظ مقاومت و اسلام بیان داشت که رژیم اشغالگر اسرائیل درپی نابودی اسلام است.
السيد ابراهيم امين السيد رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با محمد رشید قبانی، مفتی اهل سنت لبنان، بر لزوم احترام و حمایت از مقاومت تاکید کرد و مسائل جاری در این کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.


حجت الاسلام امین السید در دیدار خاطرنشان ساخت: حفظ اتحاد و حمایت از مقاومت از اصولی است که با تغییر پست و منصب‎های حکومتی نباید از آن غافل شد و یا دچار دگرگونی شود.


وی حفظ وحدت لبنان را از مسائل بسیار مهم این کشور برشمرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و متحدانش با انتشار بذر کینه، نفاق و فتنه در بین مسلمانان به ویژه اهل سنت و شیعیان درپی ضربه زدن به آنان است.


رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان ادامه داد: فتنه از مسأئل بسیار خطرناکی است که دین مبین اسلام را در معرض تهدید قرار داده است بنابراین این پدیده شوم، در هر کدام از کشورهای اسلامی همانند فلسطین و لبنان که وجود دارد باید هر چه زودتر نابود ودر برابر آن ایستادگی کرد.


حجت الاسلام امین السید از علمای اسلام خواست که با حفظ وحدت نقش موثری را در مراقب از دین اسلام ایفا کنند و گفت: دشمنان درصدد مخدوش کردن چهره اسلام در جهان است بنابراین از اسلام در برابر تهدید‎های خارجی و داخلی باید دفاع کرد.
/994/ب903/ک
 

ارسال نظرات