۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۲۳۳۴۲
یکی از مسؤولان بسیج مردمی عراق در گفت‎وگو با رسا خبر داد؛

احتمال حمله تروریستی شدیدی علیه کاظمین وجود دارد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مسؤولان بسیج مردمی از احتمال بروز حمله تروریستی شدیدی علیه شهر مقدس کاظمین خبر داد.
حرم مطهر امامين کاظمين(ع)

 

یکی از مسؤولان بسیج مردمی عراق در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق نسبت به بروز حمله تروریستی جدیدی علیه شهر کاظمین هشدار داد و تصریح کرد: احتمال دارد این حمله تروریسی به مراتب از حمله چند روز پیش علیه شهر کاظمین شدیدتر باشد.

 

وی افزود: جنایت تروریستی علیه کاظمین در روزهای گذشته به شدت افزایش یافته است و نکته مهم اینکه همه این جنایت ها به یک شیوه انجام می گیرند.

 

این فرمانده نظامی که خواست نامش ذکر نشود، تصریح کرد: در حالی که این جنایت با شیوه ای یکسان و تقریبا در همان اماکن رخ می دهند اما هیچ گونه اقدامی برای عدم تکرار این جنایت ها صورت نمی گیرد.

 

وی ادامه داد: تروریست ها با جنایت هایی که مرتکب می شوند، ذهن مردم و مسؤولان را به جای دیگری متوجه سازند و بر اساس آن به تحقق خواسته های خود می پردازند. فاجعه صقلاویه یکی از این جنایت هایی است که ذهن همگان را متوجه خود کرده است.

 

مسؤول بسیج مردمی عراق از عدم اعتماد به نیروهای مردمی انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر به این نیروها اطمینان شود، هیچ کوتاهی در انجام وظیفه از خود نشان نمی دهند.

 

گفتنی است چند روز پیش در انفجار خودروهای بمب گذاری شده و همچنین شلیک خمپاره به کاظمین، 24 شهروند کشته و بیش از 90 تن دیگر مجروح شدند. /980/ب901/د

ارسال نظرات