۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۲۳۳۷۷
حماس:

نتانیاهو درصدد سوء استفاده از ائتلاف بین المللی جنگ با داعش است

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران حماس تصریح کرد که نتانیاهو می‎خواهد از ناآرامی‎ها منطقه عربی و ورود ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش بهره برداری کند.
يحيي العبادسه از رهبران ارشد حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یحیی العبادسة، رهبر جنبش حماس به اتهام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به جنبش حماس پاسخ داد و گفت: نخست وزیر صهیونیستی یک مجوعه دروغ را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایراد کرد که واقعیت تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و جنایت جنگی و هدف قرار دادن موسسه های بین المللی و خیریه را پوشانده است.

 

العبادسة افزود: نتانیاهو می خواهد از ناآرامی ها منطقه عربی و ورود ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش بهره برداری کند.

 

وی ادامه داد: جنبش حماس، جنبشی است که وطن فلسطین اشغال شده را آزاد می کند و به منظور آزادی سرزمین و دفاع از ملت می جنگد و تروریست در بنیامین نتانیاهو، رییس رژیمی متجلی می شود که شنیع ترین اشغالگری را در تاریخ بشریت از سال 1948 تاکنون انجام داده است و به ملت بی گناه حمله می کند.

 

این مقام فلسطینی تاکید کرد: واقعیت های جنگ اخیر در نوار غزه ثابت می کند که سخنان نتانیاهو دربرابر جهان دروغ بوده است و جنایت های جنگی اشغالگران علیه فلسطینی ها و هدف قرار گرفتن بدون شفقت موسسه های بین المللی و خیریه و انسانی و امداد رسانی ثبت شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: درگیری با اشغالگران، درگیری امتداد یافته است و در زمان معینی متوقف نمی شود و اجزاء این درگیری، درگیری دیپلماتیک، رسانه ای، مردمی، نظامی و سایر درگیری هاست و این درگیری ها تا زمانی که اشغالگران در سرزمین ماهستند، ادامه دارد./982/ب102/د

ارسال نظرات