۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۲۳۴۷۰
آیت الله نوری همدانی در واکنش به اظهارات دیوید کامرون:

نام انگلیس با مکاری و حیله گری عجین است/ یاوه‌گویی کامرون پاسخ قاطع می طلبد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی سخنان وقیحانه و گستاخانه دیوید کامرون در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم و با تاکید بر لزوم پاسخ قاطعانه مسؤولان به یاوه‏گویی‏های وی، تصریح کرد: نام انگلیسی ها با مکاری و حیله گری همراه شده است.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني درس خارج آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، سخنان سخیف و دور از ادب و عرف دیپلماتیک نخست وزیر انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم کرد.

 

استاد برجسته حوزه علمیه قم از انگلیس به عنوان استعمار پیر یاد کرد و گفت: ‌سابقه استکباری و استعماری انگلیسی ها بسیار سیاه است و مردم ما عملکرد نفرت انگیز آنها را از یاد نبرده اند.


وی تاسیس رژیم صهیونیستی در قلب خاورمیانه و جهان اسلام را ایده انگلیسی ها برای توطئه گری دانست و گفت: نام انگلیس با مکاری و حیله گری همراه و عجین شده است.


حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اظهارات کامرون علیه ایران، تصریح کرد: آقای کامرون فکر می کند هنوز قرن نوزدهم است و انگلیسی ها فکر می کنند هنوز آقای جهان هستند و از موضع بالا می توانند با ملت های جهان سخن بگویند.


این مرجع تقلید با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ملت های جهان را بیدار و هوشیار کرده است، گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی امروز دنیا بیدار شده، استکبار پریشان شده و دشمنان این کلک ها به جایی نمی رسند.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خواستار موضع گیری قاطعانه مسؤولان و دستگاه دیپلماسی در قبال این گونه یاوه گویی ها شد.


حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم کمک مردم برای بازسازی غزه تاکید و تصریح کرد: در جنگ اخیر مردم غزه و زیرساخت های این منطقه محاصره شده خسارت ها و صدمه های بسیاری دیده و لازم است با کمک و همت مردم این ویرانی ها و خرابی ها بازسازی شود.


این مرجع تقلید از مردم خواست با هر میزان توانایی و تمکن مالی به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات