۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۲۳۴۹۱

عیدسعید قربان در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان، ویژه برنامه زنده «منای دل» با هدف بیان درسها و برکات عید قربان به روی آنتن رادیو معارف می رود.
عيدسعيد قربان در راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان، ویژه برنامه زنده «منای دل» با هدف بیان درسها و برکات عید قربان به روی آنتن می رود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس لاجوردی (محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه) در این برنامه به چرایی و حقیقت عید قربان ، عید قربان در قرآن، ویژگی های حضرت ابراهیم (علیه السلام) در قرآن کریم با پردازش به موضوع (قلب سلیم) ویژگیهای قلب سلیم ،آثار و برکات و چگونگی رسیدن به قلب سلیم می پردازد.

همچنین فلسفه امتحانات سنگین برای حضرت ابراهیم (علیه السلام)، بحث پیرامون امامت حضرت ابراهیم (علیه السلام) و حضرت امیرمومنان علی (علیه السلام) و ائمه معصومین از ذریه ابراهیم خلیل و امتحانات سخت، با توجه به دهه امامت و پیوند قربان و غدیر (تسلیم محض در برابر ولایت الهی) از محورهای دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

ویژه برنامه زنده «منای دل» کاری از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیر تهیه کنندگی سید احمد محمودی و اجرای محمد جواد محمدی یکشنبه 13 مهر 93 ساعت 8:40 تقدیم شنوندگان فرهیخته و معارف جوی رادیو معارف خواهد شد./978/د102/ی

ارسال نظرات