۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۲۳۵۰۲
آیت الله موسوی جزایری:

رفع مشکلات مسکن و ازدواج طلاب اولویت مرکز خدمات حوزه باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری از رییس جدید مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان خواست تا مشکلات مسکن و ازدواج طلاب جوان را در اولویت کاری خود قرار دهد.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز، در آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان که در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد، اظهارداشت: در سالهای 58 تا 60 گروهکها و جریانهای انحرافی مخالف انقلاب در بسیاری از نقاط خوزستان تشکیل شد.

وی در ادامه با بیان این که حضور روحانیت توانست توطئه دشمنان انقلاب را خنثی کند، ابرازداشت: مردم با اعتماد به روحانیت و اعتقاد به اهل بیت(ع) بر نقشههای شوم دشمنان انقلاب غلبه کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به تلاش‎های حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در نخستین روزهای انقلاب اشارهکرد و گفت: در نخستین روزهای انقلاب این روحانی مبارز سکان هدایت تبلیغ را در شمال خوزستان برعهده گرفت و با تلاشهای بی‎وقفه و حمایت مردم مؤمن انقلابی توانست جریان‎های منحرف را از شمال خوزستان خارج کند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که باید از جامعه در برابر شبهات انحرافی مراقبت کرد، بیان‎داشت: تنها رهبر معظم انقلاب است که با رهنمود‎های خود میتواند کشور را به ساحل امن برساند.

مدیر موفق باید احساس کند سرباز امام زمان است

وی در ادامه با بیان این که باید با پیگیریهای مداوم عقب ماندگیهای استان را جبرانکرد، تأکیدکرد: مدیر موفق باید در حوزه مدیریتی خود احساس کند سرباز امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بررسی مشکلات طلاب را مهم‎ترین وظیفه مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان دانست و افزود: آرامش خانواده‎های طلاب باید از اولویتهای مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان باشد.

آیت الله موسوی جزایری در پایان به مسکن و ازدواج طلاب جوان اشارهکرد و عنوان‎داشت: امیدوارم مدیر جدید مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان برطرف کردن موانع و مشکلات طلاب جوان از اولویت‎های خود قرار دهد./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات