۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۲۲۳۶۳۶
بیانیه حزب الله در پاسخ به مسؤول بحرینی؛

آل خلیفه به دنبال خدشه وارد کردن به انقلاب مردمی بحرین است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان در بیانیه ای به اظهارات وزیر اطلاعات بحرین پاسخ داد و تاکید کرد که آل خلیفه به دنبال خدشه وارد کردن به انقلاب مردمی بحرین است.
حزب الله


به گزارش خبرگزاری رسا،روابط عمومی حزب الله لبنان در واکنش به اظهارات خانم سمیرة رجب، وزیر اطلاعات بحرین بیانیه‌ای را منتشرکرد.

 

در این بیانیه آمده است: دولت بحرین سال‌هاست بر اساس سیاست‌های کور کورانه خود به دنبال فرافکنی در مورد جنبش‌های مسالمت‌آمیز مردمی کشورهای منطقه است.هدف دولت بحرین از این کار تخریب وجهه انقلاب‌های مردمی و تروریستی خواندن آنهاست.

 

در این بیانیه تاکید شده است: روشی که دولت بحرین برای رفع مشکلات دنبال می‌کند تنها به پیچیده تر شدن اوضاع منجر شده است؛ چرا که این دولت می‌خواهد با جلوگیری از تحقق خواسته های مشروع مردم، مشکلات بحرین را حل کند.

 

حزب الله  خطاب به مسوولان کشور بحرین، از آنان خواست تا به راه حل صاحب نظران خبره ونمایندگان ملت بحرین برای حل بحران اهتمام داشته باشند و افزود: دولت بحرین باید  برای برون رفت از مشکلات کنونی راهی اصولی را به جای فرافکنی و پاک کردن صورت مساله برگزینند.

 

این جنبش لبنانی، عملکرد بعضی دولتمردان بحرین را در راستای تغییر هویت ملت محکوم کرد و اظهار داشت که با زیر سوال بردن تابعیت مردم بحرینی هیچ مشکلی حل نمی‌شود. ملت بحرین از چهار سال پیش تا کنون برای دستیابی به خواسته های مشروع خود هستند که تحقق آن زمینه ساز امنیت و عدالت در کشور خواهد شد.


گفتنی است چندی پیش سمیره رجب، وزیر اطلاعات بحرین در اظهاراتی مدعی شد که حزب الله لبنان در نا آرامی های بحرین واعتراضات مردمی در این کشور دست دارد./1321/ب902/ک

ارسال نظرات