۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۲۳۷۱۲
صبح امروز در مشهد؛

پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم و یک شهید دفاع مقدس تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم و یک شهید دفاع مقدس بر فراز دستان مردم شهید‌پرور مشهد مقدس تشییع شد.
پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم و یک شهید دفاع مقدس تشییع شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، صبح امروز و همزمان با سالروز شهادت جانسوز امام محمد‌باقر(ع)، پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی(ع) تشییع شد.

 

این گزارش حاکیست، مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا، از مهدیه مشهد و با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد و با تشییع پیکر شهدا تا بارگاه منور رضوی ادامه یافت و  نماز و خطبه شهدا بر پیکر مطهر ایشان قرائت شد.

 

مردم ولایتمدار و شهید‌پرور مشهد مقدس با حضور چشمگیر و قدرشناسانه خود در این مراسم، از جان‌فشانی شهدای مدافع حرم قدردانی کرده و با سر‌دادن شعار‌های «لبیک یا زینب»، «لبیک یا حسین»، «برادر شهیدم راهت ادامه دارد»، با آرمان‌های بلند این شهدا و دیگر شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

 

بر پایه این گزارش، شهید حجت‌الاسلام محمد رضایی، شهید محمد‌رضا توسلی، شهید جواد غلامی و شهید سید رضا حسینی، شهدایی بودند که برای دفاع از حریم بارگاه مطهر حضرت زینب(س)، مهر ماه جاری در سوریه و به‌دست گرو‌هک‌های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

پیکر چهار چهار4 شهید برای به‌خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت رضا(ع) منتقل و پیکر یک شهید دیگر نیز به تهران منتقل شد.

 

لازم به ذکر است پیکر مطهر جانباز شهید حسن یار‌احمدی نیز که رنج سال‌های طولانی‌ جانبازی‌اش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی، به شهادت ختم شد، صبح امروز و همزمان با تشییع پیکر شهدای مدافع حرم بر فراز دستان مردم شهید‌پرور مشهد‌ مقدس تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت رضا منتقل شد./820/پ202/ب5

 

ارسال نظرات