۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۲۴۰۴۹
عبد الملک حوثی؛

رد پای توطئه‌های خارجی در یمن مشاهده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رهبر جنبش انصارالله یمن دخالت های آمریکا در امور داخلی کشورها از جمله یمن را محکوم کرد.
عبدالملک الحوثي رهبر جنبش حوثي يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت عید قربان، ضمن تبریک این عید، مطالبی را در مورد اوضاع فعلی یمن بیان کرد.

 

وی با اشاره به دخالت‌های علنی آمریکا درامور داخلی کشورهای منطقه اعلام کرد: آمریکا با سوء استفاده از احساسات مذهبی و تعصبات طایفه ای به فتنه‌افروزی میان مسلمانان می‌پردازد و با این کار سعی در برهم زدن صفوف اتحاد مسلمانان دارد.

 

حوثی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرایی شدن پیمان صلح ملی، افزود: تمام تلاش استعمارگران و در راس آنها ایالات متحده آمریکا بر این است که از اختلافات مذهبی میان مسلمانان به عنوان دست آویزی برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کنند. از این رو بر همه مسلمانان به‌ویژه مردم یمن لازم است با هوشیاری نسبت به این امر، فریب نقشه دشمن را نخورند و دشمن حقیقی یعنی آمریکا و متحدانش را بشناسند.

 

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: به وضوح می‌توان توطئه‌های خارجی را در مورد بعضی استان های یمن از جمله حضرموت مشاهده کرد. به همین دلیل هم‌وطنان یمنی در هر نقطه از این کشور باید نسبت به نقشه‌های دشمن آگاهی داشته و اجازه ندهند بیگانگان درامور داخلی یمن دخالت کنند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات