۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۲۴۲۲۶
در حسینه قائم آل محمد تهران:

مراسم بزرگداشت همسر نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد

خبر گزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت همسر حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینه قائم آل محمد (عج) تهران برگزار شد.
سعيدي شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد تقی عبدوست دبیر جامعه وعاظ تهران در مراسم ترحیم همسر حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی نماینده ولی فقیه در سپاه که عصر امروز در حسینیه قائم آل محمد(عج) برگزار شد، گفت: شادی و غم در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم وجود دارد، این غم ها برای بهترین افراد مانند پیامبران و امامان نیز وجود داشت اما آنچه در آموزه های دینی آمده این است که انسان نباید در غم ها ناامید گردد بلکه باید آن را ازحکمت خدا بداند و بر آن صبر کند.

 

وی با اشاره به آیات و روایات وارد شده در این رابطه خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) می فرمایند: اگر یک مومن به مصیبتی مبتلا گردد و بر آن صبر کند، پاداش صبرش اجر هزار شهید است، پیامبر اکرم (ص) نیز می فرمایند: شخصی که به مصیبت دیده تسلیت بگوید ثواب آن مصیبت دیده را دارد.

 

دبیر جامعه وعاظ تهران با اشاره به دشواری از دست دادن عضوی از خانواده افزود: امام حسین(ع) بعد از شنیدن خبر شهادت مسلم ابن عقیل به خانواده آن شهید فرمود: پاداش شما بهشت است، شما به وظیفه خود عمل کردید و می توانید بروید ولی خانواده اول شهید کربلا امام زمان خود را تنها نگذاشتند.

 

وی در پایان سخنان خود از حضور تمامی شرکت کنندگان در این مراسم از جمله حجت الاسلام پور محمدی وزیر دادگستری، حجت الاسلام حسینیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام علی اکبری تشکر کرد.

 

در این مراسم که با مداحی ذاکر اهل بیت حاج محسن طاهری آغار شد متن تسلیت مقام معظم رهبری خطاب به حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی قرائت شد.

 

لازم به ذکر است، مراسم ختمی در تاریخ 17 مهرماه از ساعت 10 الی 13 در حسینیه قائم آل محمد (عج) واقع در خیابان ولیعصر، پل امیر بهادر، خیابان رشیدی برگزار می شود./9663/پ202/ب4

ارسال نظرات