۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۲۴۴۷۷
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

انس با قرآن بهترین نعمت خداوند است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: انس با قرآن بهترین نعمت خداوند است.
آيت الله عالمي، نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ظهر امروز، در نخستین دوره مسابقات سراسری نخبگان قرآنی کشور در اهواز، با بیان این که قرآن دروازه معنویت الهی است، اظهارداشت: قرآن کریم سرنوشت بشر را به درستی مشخص کرده است.

وی در ادامه قرآن را راهنمای بشریت دانست و افزود: خداوند در قرآن با اشاره به جزییات، عاقبت انسان‎های صالح و ظالم را تشریح کرده و پاداش انسان‎ها را معین کرده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که انس با قرآن بهترین نعمت خداوند است، ابرازداشت: تنها با معرفت به قرآن می‎توان به زندگی که شایسته بشریت است دست پیدا کرد.

آیت الله عالمی در ادامه به روایتی از امام صادق(ع) اشاره‎کرد و بیان‎داشت: شایسته هر مؤمنی است که پیش از این که از دنیا برود قرآن خواندن را یاد گرفته باشد.

مخاطبان اصلی قرآن اهل بیت(ع) است

وی در ادامه جوانان را به درک مفاهیم قرآن کریم سفارش کرد و گفت: جوانان تنها به روخوانی قرآن اکتفا نکرده و در درک مفاهیم قرآنی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی قرآن را کتاب انسان‎ساز دانست و خاطرنشان‎کرد: مخاطبان اصلی قرآن اهل بیت(ع) است.

آیت الله عالمی با بیان این که هدف از قرائت قرآن باید انس با این کتاب آسمانی باشد، اظهارداشت: با برگزاری مسابقه‎های قرآنی با کیفیت میتوان چهره اصلی قرآن و اهل بیت(ع) را به دنیا شناسایی کرد./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات