۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۲۴۴۸۲
فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا:

جنگ نرم نتیجه ناتوانی دشمن در دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ عباسقلی‌زاده گفت: اگر امروز شاهد تهاجم گسترده فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه اسلام و تشیع هستیم، نتیجه شکست استکبار در جنگ تحمیلی هشت ساله است.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اصغر عباسقلی زاده، فرمانده لشکر عملیاتی 31عاشورا در مراسم اختتامیه نمایشگاه فرهنگی رزمی فاطمیون تبریز با بیان اینکه یادآوری دوران دفاع مقدس وظیفه همه ماست، اظهار داشت: هدف دشمن با جنگ نرم فراموشی آن دوران است چراکه با همه محاسباتشان در آن ناکام ماند.


وی با بیان این‌که دشمن با همه امکانات، تجهیزات و اطلاعات از عراق حمایت می کرد تا در برابر انقلاب نوظهوری که ثبات امنیت، توان نظامی و اوضاع اقتصادی خوبی نداشت بایستد، افزود: مردم ما در کنار نیروهای مسلح نقطه عزت و عظمت خود را در دفاع مقدس با ایستادگی در برابر دنیا به نمایش گذاشتند.


فرمانده لشکر عملیاتی 31عاشورا تصریح کرد: یادآوری این ایثار و ایستادگی و دوران هر سال بهانه ای است، تا مبادا چنین ارزش های مهم و مقدسی را به فراموشی بسپاریم، چنانکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران هم در مناسبت های مختلف اهمیت آن را گوشزد می کنند.


رییس کمیته اجرایی نمایشگاه فرهنگی رزمی فاطمیون با انتقاد از برخی مسئولان در نبود موزه دفاع مقدس مختص شهدا و نمایش صحنه های آن دوران، بیان کرد: انتظار است در تبریز که مشهور به شهر اولین هاست در شان رزمندگان 31عاشورا این شهر هم موزه ای باشد تا بتوانیم فرهنگ آن دوران را به آیندگان انتقال دهیم.


وی ادامه داد: اگر فرهنگ آن زمان و فرهنگ عاشورایی که شهدا و رزمندگان به آن تاسی کردند در جامعه نهادینه شود، امروز شاهد برخی ناهنجاری ها در بخش فرهنگ نبودیم و متولیان فرهنگی نباید به بهانه نبود امکانات از این موضوع شانه خالی کنند، چراکه در دفاع مقدس دیدیم که امکانات و تجهیزات کم مانع از انجام تکلیف و رشد و تعالی نیست.


عباسقلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری چنین نمایشگاه هایی را مؤثر در مقابله با فتنه‌های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: اگر امروز شاهد تهاجم گسترده فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه اسلام و تشیع هستیم، نتیجه شکست استکبار در جنگ تحمیلی هشت ساله است.

 

فرمانده لشکر عملیاتی 31عاشورا با بیان این‌که همه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان رسالت خطیری بر عهده داریم، افزود: امروز نیازمند ابتکار، خلاقیت و نوآوری در عرصه های فرهنگی هستیم، تا بتوانیم نسل جوان جامعه را نسبت به تهدید تهاجم فرهنگی و مبتذل غرب آگاه کنیم.


گفتنی است، در پایان این مراسم از دست اندکاران فعال و غرفه داران نمونه نمایشگاه فرهنگی رزمی فاطمیون تبریز قدردانی به عمل آمد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات