۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۲۴۷۷۴
آیت الله شبستری:

منافع غرب با نا امنی در منطقه حاصل می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که منافع غرب و دشمنان نظام با ناامنی در منطقه حاصل می شود، گفت: امنیت در ایران اسلامی به ضرر استکبار است.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ترتیب یافت، اظهار داشت: از دیدگاه مبانی عالی اسلامی امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی هستند که بشر باید قدرشناس آن باشد.

 


وی با بیان این‌که نعمت امنیت در ایران اسلامی به برکت خون هزاران شهید و رهبری ولایت فقیه به ثمر نشسته است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشورهای همسایه ایران اسلامی با مشکلات عدیده امنیتی مواجه هستند، آرامش، آسایش و امنیت موجود در کشورمان مثال‌زدنی است.

 


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که امنیت در ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است، تصریح کرد: اگر در جامعه امنیت وجود نداشته باشد هیچ یک از نعمت های الهی از جمله دانش، مقام، ثروت و اولاد برای افراد جامعه گوارا نخواهد بود، بنابر این باید قدرشناس این نعمت بزرگ الهی باشیم.

 


آیت الله شبستری با تشریح توطئه های مختلف و فتنه‌های روزافزون دشمنان نظام اسلامی در راستای برهم زدن امنیت کشور گفت: امنیت در ایران اسلامی به ضرر استکبار است، چراکه منافع غرب با ناامنی در منطقه حاصل می شود، خوشبختانه امروز در سایه تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی نظم و امنیت خوبی در جامعه برقرار است.

 


وی با بیان این‌که وظیفه برقراری نظم و امنیت درکشور به عهده نیروی انتظامی است، افزود: امنیت مالی، جانی، روانی، اقتصادی، نظامی و سیاسی از جمله ابعاد مختلف امنیت است که باید در جامعه حاکم شود، البته نباید از نقش سازنده مردم در موفقیت های نیروی انتظامی در مباحث امنیتی غافل بود.

 


امام جمعه تبریز با تأکید بر کار فرهنگی و ارتقای بینش دینی و عقیدتی مردم در راستای کاهش وقوع جرائم از سوی متولیان امور فرهنگی و امنیتی کشور خاطرنشان کرد: ایمان به خدا و دینداری از وقوع بسیاری از جرایم، ناهنجاری های اجتماعی، ناامنی ها و تجاوز به حقوق دیگران در جامعه جلوگیری می کند.

 


همچنین سردار محسن حسن خانی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: امروز کسانی که در نیروی انتظامی وظیفه ایجاد امنیت و آسایش را برعهده دارند، مجاهد فی سبیل الله هستند، این بیان دلگرم کننده فرمانده کل قوا بهترین مدالی بود که بر سینه کارکنان خدوم نیروی انتظامی نصب شد.

 


وی با بیان این‌که در سالجاری 29 فقره قتل در استان رخ داده که همگی کشف و پنج فقره پرونده قتل از سال گذشته نیز امسال کشف شده است، افزود: پلیس فتای آذربایجان شرقی جزو استان های موفق در جرایم سایبری بوده و با عملکرد خوب خود رتبه سوم کشوری را در حوزه وقوع به خود اختصاص داده است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات