۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۲۴۸۸۸
آیت الله نابلسی:

عملیات شبعا برگی دیگر از پیروزی‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدا انفجار گشتی صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا از سوی نیروهای حزب الله را برگی دیگر از پیروزی‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه هدف گروه‌های تکفیری از تحرکات اخیر در مرزهای لبنان و سوریه تحت فشار قرار دادن ارتش و مقاومت اسلامی لبنان است، گفت: با توجه به اینکه گروه‌های تکفیری نمی‌توانند به حضور خود در مرزهای شرقی لبنان در فصل سرما ادامه دهند، اینگونه اقدامات به منظور خروج از محاصره ارتش و مقاومت است.

 

وی افزود: تروریست‌ها از هیچ شانسی برای عبور از مرزها و تصرف مناطق لبنان برخوردار نیستند و هوشیاری نیروهای امنیتی اهداف آنان را ناکام گذاشته است.

 

این عالم لبنانی با تمجید از اقدام نیروهای حزب الله لبنان در مزارع شعبا که به زخمی شدن دو سرباز صهیونیست انجامید، خاطرنشان کرد: انفجار گشتی صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا برگی دیگر از  پیروزی‌های مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است.

 

آیت الله نابلسی، آزادی سرزمین‌های اشغالی از لوث رژیم صهیونیستی را هدف مجاهدان مقاومت اسلامی در هرشرایطی دانست و اظهار داشت که مقاومت اسلامی پیام قدرت و آمادگی خود را از این اقدام به رژیم صهیونیستی مخابره کرد.

 

وی تصریح کرد: برخی کورکورانه هر اقدام مقاومت اسلامی را محکوم می‌کنند که این امر به سود رژیم صهیونیستی است. همگان باید بدانند که گروه‌های تکفیری و صهیونیست‌ها دو روی یک سکه بوده که از اهداف و نقشه‌های یکسان برخوردارند و به دنبال تقسیم کشورهای اسلامی و افزایش اختلافات بین مسلمانان هستند./983/ب901/د

ارسال نظرات