۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۲۵۱۰۹
زاکانی:

جامعتین در میان جریان های اصولگرا همواره نقش ویژه ای دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان های مختلف اصولگرایی برای موفقیت در رسیدن به اهداف شان باید به سمت هم‌گرایی و وحدت بروند و از گذشته درس بگیرند.
زاکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس، عصر دیروز، در حاشیه چهارمین همایش همگرایی اصولگرایان با عنوان «جشن بزرگ ولایت» در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ضرورت‌های همگرایی میان اصولگریان، این وحدت باید مبتنی بر اصول باشد و بر روی پایه‌هایی استوار قرار گیرد تا ماحصل آن هم نتیجه ‌بخش باشد و هم موجب اقبال مردم شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که محصول اقبال مردم به اصولگرایان، شکل‌گیری یک مجلس رشد یافته است، اظهار داشت: جریان های مختلف اصولگرایی برای موفقیت در رسیدن به اهداف شان باید به سمت هم‌گرایی و وحدت بروند و از گذشته درس بگیرند.

وی افزود: باید متوجه باشیم که هرجا دچار تفرقه شدیم، دیگران بهره و استفاده‌های خود را بردند.

زاکانی بر پافشاری بر اصول تأکید کرد و در پاسخ به این سوال که همگرایی اصولگرایان با محوریت کدام تشکل یا حزب خواهد بود، گفت: ساز و کار وحدت در مسیر مشخص می شود اما در میان جریان های اصولگرایی جامعتین همواره نقش ویژه ای دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که در آینده باید همگرایی مناسبی میان اصولگرایان شکل بگیرد، درباره همایش چهارم همگرایی اصولگرایان ابراز داشت: خروجی این جلسه ارزش والای وحدت است اما این که ساز و کار رسیدن به وحدت جریان های اصولگرا چگونه خواهد بود، در آینده مشخص خواهد شد./805/پ203/ج

ارسال نظرات