۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۲۵۲۲۲

پنج انتصاب جدید از سوی مدیر حوزه علمیه استان قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قم در احکام جداگانه سه مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء، کرمانی‌ها و امام مهدی موعود را منصوب، حکم مدیریت مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز 2 را تمدید و مدیر مرکز تخصصی علوم حدیث را ابقا کرد.
حجت الاسلام احمد فرخ فال مدير حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، طی حکمی حجت الاسلام سیدفضل الله موسوی را به عنوان مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء منصوب کرد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء منصوب شد

در این حکم آمده است: نظر به تجارب ارزشمند شما در مدیریت مدارس علمیه و توافقات بعمل آمده، بدینوسیله جنابعالی را بعنوان مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بمدت دو سال منصوب می‌نمایم. بنابراین لازم می‌دانم از تلاش‌های خستگی ناپذیر جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ عبدالجلیل محمودی در مدیریت آن مدرسه تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون ایشان و حضرتعالی را خواهانم. بدیهی است همکاران گرامی نسبت به انتقالات لازمه اقدام خواهند کرد.

همچنین حجت الاسلام عبدالجلیل محمودی از سوی مدیر حوزه علمیه استان قم به عنوان مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها منصوب شد.

انتصاب حجت الاسلام عبدالجلیل محمودی به عنوان مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها

در این حکم تصریح شده است: نظر به تجارب ارزشمند شما در مدیریت مدرسه علمیه خاتم الانبیاء و لزوم بهره ­مندی از ظرفیت مدرسه علمیه کرمانی‌ها و با توجه به توافقات بعمل آمده، بدینوسیله جنابعالی را بعنوان مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها بمدت دوسال منصوب می‌­نمایم. بنابراین لازم می‌­دانم از تلاش­های خستگی ناپذیر جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای صداقت کمال تقدیر و تشکر را نموده از خداوند متعال توفیقات ایشان و حضرتعالی را خواهانم. بدیهی است همکاران گرامی نسبت به انتقالات لازمه اقدام خواهند کرد.

مدیر مرکز تخصصی علوم حدیث ابقا شد

مدیر حوزه علمیه استان قم، همچنین حجت الاسلام فرهاد عباسی را در مدیریت مرکز تخصصی علوم حدیث ابقا کرد.

در این حکم آورده شده است: ‌ با سپاس فراوان از خداوند متعال، دو سال تلاش خستگی ناپذیر در معرفی جایگاه واقعی علوم حدیث با وجود مشاغل دیگر که هر یک سهم قابل توجهی از بار سنگین مسئولیت را به همراه داشته، قابل تقدیر وتشکر ویژه می‌باشد. ناگفته‌های شما در فراهم نمودن بستر به ثمر رسیدن علوم اهلبیت (علیهم السلام) که خواستگاه زعمای عالیمقام حوزه‌های علمیه می‌باشد بسیار است، قطعاً نیل به شکوفایی مورد نظر همواره نیازمند حسن تدبیر و تلاش مستمر خواهد بود که این مهم به حمدالله مورد عنایت قرار گرفته است. با اذعان به توانمندی و عملکرد موفق مدیریتی شما به موجب این حکم مجدداً جنابعالی را به مدت دو سال به سمت مدیر مرکز تخصصی علوم حدیث منصوب می‌نمایم. رجاء واثق دارم با اهتمام بایسته و با بهرمندی از نظرات عالمانه شخصیت‌های بزرگوار علمی حوزه، اسباب اعتلای آن مرکز را فراهم خواهید نمود.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود منصوب شد

حجت الاسلام احمد فرخ فال نیز طی حکمی حجت الاسلام عبدالرضا محمودی را به عنوان سرپرست مدرسه علمیه حضرت مهدی موعود (عج) منصوب کرد.

در متن حکم این انتصاب تاکید شده است: نظر به تجارب ارزشمند حضرتعالی در مدرسه علمیه حضرت مهدی موعود (عج) ودیگر مدارس علمیه، بدینوسیله جنابعالی را با توجه به نظر موافق دفتر محترم حضرت آیت الله العظمی آقای نوری همدانی (دامت برکاته) به عنوان سرپرست مدرسه مبارکه حضرت مهدی موعود (عج) منصوب می‌نمایم و لازم می‌دانم از تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه جناب حجت‌الاسلام شامی در مدیرت سابق آن مدرسه مبارکه تشکر و تقدیر نمایم.

تمدید حکم مدیریت مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز ۲

مدیر حوزه علمیه استان قم در حکمی به حجت الاسلام محمدعلی ضیائی تصریح کرد: ‌با استعانت از خداوند متعال، نظر به سوابق ارزشمند و توفیقات شما در اداره مدرسه علمیه فاز ۲ مجتمع شهیدصدوقی، بدینوسیله جنابعالی را مجدداً به سمت مدیر آن مدرسه مبارکه به مدت یک سال منصوب می‌نمایم. انتظار می‌­رود مانند گذشته با تدبیر وسعه صدری که در شما سراغ دارم و با صرف وقت لازم، نسبت به تقویت فضای علمی، معنوی و ارتباط بایسته با اساتید و طلاب عزیز، تلاش وافر خویش را وجه همت قرار داده و موجبات رضایت خداوند سبحان و حضرت بقیه الله (عج) روحی له الفداء را فراهم آورید./917/ت302/ی

ارسال نظرات