۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۲۵۴۱۰
رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرندیه:

دهه ولایت و امامت بهترین فرصت ترویج پیام واقعه غدیر به نسل جوان است

خبرگزای رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرندیه گفت: دهه ولایت و امامت و درواقع عید غدیر فرصتی ارزشمند برای تبیین و ترویج فلسفه غدیر و پیام آن برای نسل جوان جامعه است.
غدير

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام حیمد کرمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرندیه، دهه ولایت وامامت را بهترین فرصت در جهت بیان حقانیت واقعه غدیر دانست و گفت: دهه ولایت و امامت و درواقع عید غدیر فرصتی ارزشمند برای تبیین و ترویج فلسفه غدیر و پیام آن برای نسل جوان جامعه است.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرندیه، گفت: عید غدیر واقعه‌ای عظیم و از جمله اعیاد بزرگ اسلامی به‌شمار می‌رود و همگان در قبال باشکوه برگزار کردن آن مسئول هستند.

 

وی بیان کرد: مسئله غدیر در سراسر جهان اسلام و به‌ویژه در میان شیعیان از ارزش واهمیت بسیار زیادی برخوردارست.


حجت‌الاسلام کرمی دهه ولایت و امامت را بهترین فرصت در جهت تبیین شخصیت حضرت علی(ع) و بیان حقانیت واقعه غدیر دانست و افزود: دهه ولایت و امامت و درواقع عید غدیر فرصتی ارزشمند برای تبیین و ترویج فلسفه غدیر و پیام آن برای نسل جوان جامعه است و لازم است از این فرصت در راستای تشریح شخصیت حضرت علی(ع) نهایت استفاده را داشت.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه زرندیه در ادامه با اشاره به برنامه‌های این شهرستان در این دهه، اظهار کرد: همزمان با این ایام و به‌منظور ترویج سنت حسنه وقف همایش یاوران وقف با حضور واقفان و خادمان امامزادگان این شهرستان برگزار می‌شود.


وی از برگزاری همایش بانوان ولایی با موضوع ولایت و عفاف در دهه ولایت خبر داد و گفت: جشن سالروز میلاد امام هادی(ع) در آستان مقدس امامزاده سیدمنصور(ع) و پنج تن(ع) این شهرستان برگزار شد.


حجت‌الاسلام کرمی برگزاری جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در امامزاده سیدمنصور(ع)، تجلیل از سادات، خطبه‌خوانی واقعه غدیر و برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع آیات قرآنی را از جمله برنامه‌های این شهرستان در دهه ولایت و امامت عنوان کرد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه زرندیه در پایان اضافه کرد: همایش طرح تربیت حافظان قرآن به همراه تجلیل از نخبگان و برترین‌های قرآنی شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار شد. /828/د101/ب

ارسال نظرات