۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۲۵۵۷۴

نخستین کاروان حجاج آذربایجان شرقی فردا وارد تبریز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین کاروان اعزامی حج تمتع از استان آذربایجان شرقی فردا وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز خواهد شد.
مکه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین گروه از حجاج استان آذربایجان شرقی که 25 شهریور عازم سرزمین وحی شده بودند، فردا 23 مهر ماه از مدینه منوره به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز باز خواهند گشت.


بازگشت حجاج آذربایجان شرقی با هواپیمایی ماهان بوده و از فردا آغاز و تا 27 مهر ماه ادامه خواهد داشت، ضمن این‌که ظرفیت تمامی پروازهای برگشتی 450 نفر از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه شهید مدنی تبریز خواهد بود.


شماره پروازهای کاروان های حجاج استان به ترتیب 5001، 5003، 5005، 5009، 5013 و 5017 است، که عموم مردم استان می توانند با تماس با مرکز اطلاع رسانی فرودگاه شهید مدنی نسبت به برنامه بازگشت حجاج اطلاعات کافی را کسب کنند.


بنابر این گزارش، با توجه به اینکه تا زمان بازگشت، احتمال هرگونه تغییر در پروازها وجود دارد، از این رو حجاج و خانواده هایشان می توانند جهت مشاهده آخرین تغییرات به صفحه سایت حج و زیارت استان مراجعه کرده و یا از مدیران کاروان پیگیر تغییرات باشند.


همچنین شهروندان تبریزی می توانند با شماره 199 (اطلاعات پرواز فرودگاه) و سایر شهرستان ها با شماره 35234701-041 جهت اطلاع از زمان دقیق پرواز و فرود و یا تاخیرهای به وجود آمده مطلع شوند.


گفتنی است، سال گذشته از مجموع 66 هزار نفر زائر اعزامی از کشور به گردهمایی بزرگ مسلمانان در موسم حج به عربستان سهم آذربایجان‌شرقی 2 هزار و 435 نفر بود، که امسال دو هزار و 675 نفر از استان آذربایجان شرقی به حج تمتع مشرف شدند.


این تعداد زایر از استان آذربایجان شرقی از 25 شهریور در قالب 19 کاروان و در چهار روز با شش پرواز با شرکت هواپیمایی ماهان به سرزمین وحی عزیمت کردند که کاروان های حج استان به ترتیب اعزام از فردا به میهن عزیز باز خواهند گشت./935/پ203/ب4

ارسال نظرات