۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۲۵۷۶۲

سازمان همکاری اسلامی حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل سازمان همکاری اسلامی اقدامات وحشیانه نیروهای اشغالگر صهیونیستی و مهاجران افراطی به مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی را به شدت محکوم کرد.
همکاري اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، « ایاد امین مدنی»، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، اقدامات نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی و گروه‌هایی از مهاجران افراطی به ادامه حمله و هتک حرمت مسجدالاقصی، تجاوز وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی، و نیز بستن در‌های مسجد و تلاش برای تحمیل برنامه تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی بر مسلمانان را به شدت محکوم کرد.


ایاد امین مدنی تصریح کرد: این حملات وحشیانه که به‌صورت نظام‌مند و برنامه‌ریزی شده علیه اماکن مقدس در قدس اشغالی از سوی صهیونیست‌ها انجام می‌گیرد، باعث تحریک‌ احساسات امت اسلامی و نقض آشکار قطع‌نامه‌ها و کنوانسیون‌های بین‌المللی می‌شود.

 

مدنی، رژیم اشغالگر را به‌طور کامل مسئول عواقب ناشی از تداوم و تشدید تجاوز علیه مسجدالاقصی دانست و هشدار داد: این اقدامات توهین‌آمیز و وحوشت، باعث شدت درگیری‌های دینی، افراط‌گرایی و بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.


وی همچنین از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل خواست، مسؤولیت خود را نسبت به پایان دادن به هتک حرمت‌هایی که از سوی اسرائیل، قدرت اشغالگر جهانی، صورت می‌گیرد؛ انجام دهد./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات