۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۲۵۸۸۱
مسؤول برنامه ریزی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور:

تربیت عالمان مهذب مهم ترین هدف برگزاری کارگاه های آموزشی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور گفت: تربیت عالمان مهذب مهم ترین هدف برگزاری این کارگاه های آموزشی است.
همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مصطفی رضوی، مسؤول برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی معاونان تهذیب مدارس علمیه غرب کشور، در جمع اصحاب رسانه، گفت: برگزاری این کارگاه های آموزشی در راستای انتقال علم و مهارت به شرکت کنندگان مؤثر است.

وی با بیان این که این کارگاه های آموزشی در راستای مهارت افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه نقش بسزایی دارند، عنوان داشت: امید است این دوره های آموزشی در تربیت طلاب مهذب اثر گذاری بیشتری داشته باشند.

مسؤول برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور با اشاره به نقش معاونان تهذیب در تربیت دینی و اخلاقی طلاب افزود: معاونان باید توجه داشته باشند که داشتن علم و مهارت دو مؤلفه و ابزار کارآمد در تربیت طلاب هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: انتظار می رود معاونان تهذیب مدارس علمیه با تربیت طلاب و شناسایی نخبگان، بزرگانی همچون علامه طباطبایی و شهید مطهری را به جامعه اسلامی تحویل دهند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت عالمان مهذب، خاطرنشان کرد: تربیت عالمان مهذب در حوزه های علمیه از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه ها است.

وی در ادامه با اشاره به این که همایش دانش افزایی و هم افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه به صورت منطقه ای برگزار می شود، افزود: چهارمین دوره این همایش با حضور معاونان تهذیب مدارس علمیه غرب کشور در حال برگزاری است.

گفتنی است، معاونان تهذیب مدارس علمیه استان های  لرستان، کردستان، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و چهارمحال و بختیاری تا 25 مهرماه جاری در خرم آباد ادامه دارد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات