۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۲۵۹۸۷
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

آمریکا به دنبال جلوگیری از امتداد مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان هدف از تکشیل ائتلاف ضد داعش را القای عدم دخالت آمریکا در تشکیل گروه‌های تکفیری دانست و گفت: آمریکا به دنبال جلوگیری از امتداد یافتن مقاومت اسلامی در منطقه است.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای مرکزی حزب الله لبنان  در مراسمی که امروز در مجمع امام حسن عسکری (ع) در بیروت برگزار شد، با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی در حال حاضر بسیار قدرتمند است، عنوان کرد: مقاومت اسلامی به خوبی توانایی دفاع از منافع مسلمانان را دارد و در مقابله با تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی به کمک خدواند متعال پیروز از میدان خارج می‌شود.
 
وی با اشاره به فشارهای رسانه‌ای دشمنان عربی و غربی مقاومت اسلامی برای تخریب وجهه حزب الله، خاطرنشان کرد که تلاش دشمنان برای محدود ساختن امتداد مقاومت اسلامی در منطقه و تضعیف آن در مقابله با گروه‌های تکفیری راه به جایی نمی‌برد و با وجود همه حمایت‌های مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها، مقاومت اسلامی دشمنان را متوقف می‌سازد.
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان، وضعیت نامناسب موجود در منطقه را از پیامدهای اقدامات اشتباه آمریکا و هم پیمانان آن عنوان کرد و گفت: آمریکا به واسطه ائتلاف نمایشی خود ضد داعش می‌خواهد به کشورهای عربی و اسلامی القا کند که هیچ دخالتی در تشکیل گروه‌های تکفیری نداشته است.
 
حجت الاسلام صفی الدین افزود: همه مسلمانان به خوبی می‌دانند که آمریکا نه تنها حامی گروه‌های تکفیری است، بلکه تشکیل دهنده اساسی تروریسم در خاورمیانه است.

وی خواستار برخورد هوشیارانه ملت‌ها با چالش‌های پیش رو شد و اظهار داشت که هیچ گروهی توانایی محاصره کردن مقاومت اسلامی را ندارد. مقاومت همانگونه که در گذشته توانست رژیم صهیونیستی را شکست دهد این بار نیز توانایی پشت سر گذاشتن مشکلات و فشارها را دارد./983/ب902/د
ارسال نظرات