۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۲۶۰۱۶
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

ترویج مصرف مواد مخدر در ایران از اهداف شوم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان گفت: خواسته دشمن در ترویج مصرف مواد مخدر در ایران جنبه سیاسی دارد تا کشور را ناامن کرده و جمعیت فعال کشور را نابود کند.
حجت الاسلام طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، امروز در ششمین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی و طلاب اصفهان با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت و علما در بین شیعیان گفت: علمای شیعه نقش نگهبانان مردم جامعه را دارند به گونه‌ای که آنها را از هرگونه گزندهای شیطانی دور می‌کنند.

 


وی با بیان این که وجود علما ضعف‌های شیعیان را می‌پوشاند، ادامه داد: با بررسی اجمالی در تاریخ به این نتیجه خواهید رسید که تمام کج روی‌های ایجاد شده در بین مسلمانان در بین مسلمانان غیر شیعی ایجاد شده است.



امام جمعه اصفهان ادامه داد: مجسمه، جبر و تفویض از جمله انحرافات ایجاد شده در بین مسلمانان است که به کفر منتهی شده است.



وی ادامه داد: عدم وجود گروه هایی همچون، داعش، تکفیری، سلفی گری در شیعه، به دلیل وجود علمای شیعه و مرزبانی آن ها از مرزهای عقیدتی تشیع است.



آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت وجود رهبر در جامعه اسلامی، بیان داشت: به برکت رهبری امام خمینی(ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب، هم اکنون، ایران در منطقه ای ناامن، امن ترین کشور جهان است.



وی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس با رهبری امام خمینی(ره) و وحدت مردم، چنان سیلی به دشمن زدیم که تا سال های سال، جرأت حمله فیزیکی به کشور را نخواهد داشت.



عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در سالیان گذشته به حمله فرهنگی علیه ملت ایران روی آورده که یکی از ابزارهای آن، گسترش مصرف مواد مخدر بین مردم و به ویژه جوانان است.



وی با بیان این که متأسفانه شاهد افزایش مصرف مواد مخدر در بین جوانان، زنان و در مواردی تن فروشی به دلیل مواد مخدر هستیم، ‌ادامه داد: خواسته دشمن در ترویج مصرف مواد مخدر در ایران، جنبه سیاسی دارد تا کشور را ناامن کرده و جمعیت فعال کشور را نابود کنند.



آیت‌الله طباطبایی نژاد با تأکید بر این که اگر روحانی برای دفاع از شیعیان در مقابل تهاجم شیاطین جِنی و اِنسی، تلاش نکند، جزء روحانیان شیعه محسوب نمی شود،‌ افزود: از روحانیان خواستاریم در منبرها و جلسات مذهبی به ویژه در ماه محرم به بیان مَضرات و پیامدهای فردی و اجتماعی مصرف مواد مخدر بپردازند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات