۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۲۶۰۸۸

درگیری شدید صهیونیست‌ها با نمازگزاران در قدس

خبرگزاری رسا ـ نظامیان رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی در قدس و اطراف مسجد الاقصی به اجرا گذاشته و از ورود افراد زیر 50 سال به این مسجد به منظور مشارکت در نماز جمعه ممانعت به عمل می‌آورند.
مسجد الاقصي

ب

ه گزارش خبرگزاری رسا، شمار زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز در مناطق مختلف قدس و محوطه‌های مسجد الاقصی مستقر شده‌اند.

 

در همین حال بسیاری از ساکنان قدس بامداد امروز به‌منظور اقامه نماز صبح در مسجد الاقصی حاضر شده بودند که نظامیان صهیونیست به آن‌ها حمله کرده و مانع از مشارکت آن‌ها در نماز صبح شدند که در نتیجه آن درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست با نمازگزاران فلسطینی در مناطق مختلف قدس به وقوع پیوست.

 

در جریان این درگیری‌ها نظامیان صهیونیست به سمت نمازگزاران گاز اشک آور و نارنجک‌های صوتی شلیک کردند که طی آن شماری از فلسطینیان مجروح شده و هنوز از تعداد افراد بازداشت شده خبری منتشر نشده است.

 

از سوی دیگر، کمیته عالی عربی با صدور فراخوانی امروز را روز خشم در دفاع از قدس اعلام کرده و خواستار دفاع از این شهر در برابر تجاوزات و تعرضات صهیونیست‌ها شده است.

 

شیخ کمال خطیب نائب رییس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48 تاکید کرد که در صورت ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه قدس این شهر با خطرات زیادی رو به رو خواهد بود.

 

شیخ کمال خطیب تمامی گروه‌های فلسطینی در باریکه غزه و کرانه باختری را به برپایی راهپیمایی‌های گسترده به منظور اعلام همبستگی با قدس و ساکنان آن فراخواند./994/ د102/ک

ارسال نظرات