۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۲۶۱۱۷

تظاهرات فلسطینیان در رام الله در اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ فلسطینیان در رام الله با برگزاری تظاهرات تجاوز نیروهای رژیم صهیونیستی را به مسجدالاقصی محکوم کردند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فلسطینیان در شهر رام الله در کرانه باختری در حمایت از شهر مقدس بیت المقدس و مسجدالاقصی تظاهرات کردند، تظاهرکنندگان خواستار اقدام علیه رفتار توهین آمیز شهرک نشینان تندرو درباره مسجد الاقصی با حمایت نیروهای اشغالگر شدند.

عصام باقر هماهنگ کننده جنبش قدرتهای فلسطینی گفت: ما اینجا جمع شده ایم پیامی روشن را به جامعه بین المللی بدهیم که باید از بیت المقدس و مسجدالاقصی محافظت کند، تجاوزات اسرائیل علیه مسجدالاقصی و اماکن مقدس در بیت المقدس نقض همه خطوط قرمز است.

وی افزود: ما پیامی روشن به اشغالگران اسرائیلی می دهیم که از اماکن مقدس خود در داخل بیت المقدس و مسجد الاقصی با جان خود دفاع می کنیم و معتقدیم بیت المقدس پایتخت فلسطین است.

برای چندمین روز متوالی نیروهای اسرائیلی مسجد الاقصی را در محاصره خود دارند تا شهرک نشینان یهودی بتوانند یکی از جشنهای مذهبی خود را به جا بیاورند. در این مدت نیروهای اسرائیلی مانع ورود مسلمانان به مسجدالاقصی می شوند.

واصل ابویوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: جنایات اشغالگران و تجاوزات آنها علیه ملت ما همچنان ادامه دارد به همین علت است که اسرائیل مرتکب خشونت علیه اماکن مقدس ما می شود. شهرک نشینیان تحت حمایت ارتش اسرائیل تلاش می کنند وارد مسجدالاقصی شوند. به نظر من ضرورتی فوری برای محافظت از مسجدالاقصی وجود دارد./982/د102/ک

منبع: خبرگزاری تقریب

 

ارسال نظرات