۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۲۶۱۳۴
حماس:

مسجد الاقصی ارزش دفاع و شهادت را دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مقاومت با تمام قدرت از مسجد الاقصی دفاع می‌‍کند و رژیم اشغالگر بهای سنگینی را بابت جنایت‌هایش خواهد پرداخت
خليل الحيه عضو دفتر سياسي حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل الحیه عضو دفترسیاسی حماس درخطبه‌های نماز جمعه امروز غزه گفت: حماس به جمع آوری سلاح برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه می‌دهد زیرا رژیم اشغالگر زبانی غیر از زبان زور، قدرت و عملیات استشهادی نمی‌داند.


وی با انتقاد از تشکیلات خودگردان و کشورهای عربی در قبال مسجد الاقصی گفت: اموالی که به نام دفاع از مسجد الاقصی جمع آوری می‌شود به کجا می‌رود و کمیته‌هایی که به نام دفاع از آن تشکیل می‌شود چه کار می کنند؟


الحیه اضافه کرد: کسی نمی‌تواند ما را به خاطر دفاع از مسجد الاقصی با خون و بدن‌هایمان سرزنش کند زیرا این مسجد ارزش آن را دارد که مردان بسیاری برای دفاع از آن به شهادت برسند.


وی تاکید کرد: مقاومت به راه خود برای پایان دادن درگیری با رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد و معتقد است پایان درگیری در نابودی اسراییل است و نه سازش با آن.


الحیه خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: هرچه به مسجد الاقصی نزدیک‌تر شوید آتش خشم ما برافروخته‌تر خواهد شد و روزی فرا خواهد رسید که بهایی سنگین خواهید پرداخت.


وی خواستار فعال شدن مقاومت مردمی برای دفاع از مسجد الاقصی و تقویت و گسترش فرهنگ جهادی در نسل‌های آینده شد./994/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات