۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۲۶۱۷۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

صدور حکم اعدام برای شیخ نمر ماهیت پلید آل سعود را برای دنیا نمایان تر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آل سعود باید از این حکم خود صرف نظر کند، چون اعدام چنین شخصیتی برای دولت عربستان گران تمام خواهد شد، ادامه داد: آل سعود با اجرای این حکم ماهیت پلید خود را بیشتر برای دنیا نمایان تر خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن صدور حکم اعدام برای شیخ نمر، گفت: این اقدام عربستان سعودی به حتم هزینه ای سنگین و جبران ناپذیری برای آل سعود خواهد داشت.

 

وی با بیان این که آتش فتنه ای که عربستان آغاز کرده دامن خودشان را خواهد سوزاند، افزود: به حتم امت اسلامی در برابر این اقدام عربستان سعودی سکوت نخواهند کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی دولت عربستان، خاطرنشان کرد: مدعیان دفاع از حقوق بشر که در برابر بازداشت جاسوسان و جنایتکاران در کشوری شروع به انتقاد و فریاد زدن می کنند چرا در برابر صدور این حکم زبان به دهان گرفته اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، دفاع از حقوق بشر را تنها ابزاری از سوی نظام سلطه برای فشار به برخی کشورهای جهان دانست و ادامه داد: هر گاه سیاست های کشوری مورد پسند نظام سلطه نباشد تلاش می کنند با این گونه ابزارهای فشار آن کشور را در جهان تضعیف کند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که شیخ نمر به جرم دفاع از حقوق از دست رفته شیعیان به اعدام محکوم شده است، خاطرنشان کرد: این حکم نشان می دهد که عربستان سعودی به کوچکترین قواعد و قانون از حقوق بشر و دموکراسی اعتقادی ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه نهادهای بین المللی تنها نظاره گر این ماجرا هستند و کوچکترین عکس العملی از خود نشان نداده اند، تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی تنها حربه ای برای ظلم به ملت های مظلوم و بی گناه است.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که آل سعود باید منتظر عواقب این اقدام خود باشد، خاطرنشان کرد: امت اسلامی به ویژه شیعیان به حتم این حکم را محکوم خواهند کرد.

 

وی با بیان این که وظیفه امروز علمای اسلام در برابر صدور این حکم غیر قانونی دولت عربستان بسیار سنگین است، تصریح کرد: علما و فقهای دینی باید در برابر این موضع گیری کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رژیم سلطنتی آل سعود حدود 200 سال به طور ارثی، خود را بر مردم عربستان تحمیل کرد، گفت: آمریکایی ها که همه جای دنیا ادعای دموکراسی و حمایت از حقوق بشر دارند اما چون آل سعود نوکر دست به سینه آنها است، این سلطنت ارثی بر مردم عربستان را مشروع می دانند که این‎ها از رسوایی های ادعای کاذبه حقوق بشری آمریکا و دموکراسی خواهی آنها است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آل سعود باید از این حکم خود صرف نظر کند، چون اعدام چنین شخصیتی برای دولت عربستان گران تمام خواهد شد، ادامه داد: آل سعود با اجرای این حکم ماهیت پلید خود را بیشتر برای دنیا نمایان تر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که موج دفاع از شیخ نمر جهان را فرا خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: به حتم ملت های آزای خواه جهان در برابر این اقدام ضد انسانی آل سعود سکوت نخواهند کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات