۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۲۶۳۰۴
با هدف تکذیب شایعه محاصره فرودگاه بغداد؛

هیأتی از سوی آستان قدس علوی از فرودگاه بغداد بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ هیأتی از سوی آستان قدس علوی با هدف نشان دادن امنیت کامل بغداد و تکذیب شایعات رسانه‎های معاند از فرودگاه بغداد بازدید کرد.
فرودگاه بغداد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، تولیت آستان قدس حسینی در واکنش به شایعات مطرح شده از سوی رسانه های حامی تروریسم مبنی بر حضور نیروهای تروریستی داعش در نزدیکی بغداد و وجود درگیری شدید در فرودگاه این شهر، هیأتی را برای بازدید از این فرودگاه اعزام کرد.

 

این هیأت که به دستور حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت آستان قدس حسینی عازم شده بود، با مسؤولان فرودگاه دیدار و درباره امنیت این فرودگاه گفت وگو کردند.

 

اعضای این هیأت، هدف از حضور خود در فرودگاه بغداد را تکذیب خبرهای رسانه های معاند عراق مبنی بر درگیری شدید تروریست های داعش با نیروهای امنیتی در این فرودگاه عنوان کردند.

 

علی سلطان، مسؤول این هیأت در این باره گفت: از بخش های مختلف فرودگاه دیدار و با برخی از مسافران گفت وگو کردیم که آنان اظهار داشتند اوضاع امنیتی در این فرودگاه کاملا امن است و مسافرت ها به صورت طبیعی صورت می گیرد.

 

گفتنی است حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی که در خطبه های نماز جمعه کربلا به بیان مواضع حضرت آیت الله سیستانی می پردازد، به شدت نسبت به شایعه سقوط بغداد در روزهای آینده از سوی گروه تروریستی داعش واکنش نشان داد و این شایعات را با هدف ایجاد هراس نزد مردم و تضعیف روحیه رزمندگان عنوان کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات