۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۲۶۴۸۴

برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های در نظر گرفته شده هفته امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه اعلام شد.
علي اکبر کرمي، جانشين دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری رسا، علی اکبر کرمی، جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه های متنوع فرهنگی از جمله مواردی است که به مناسبت هفته احیای امر به معروف در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: جلسات شورای هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های هفته مذکور برگزار شده، ضمن اینکه ستاد برگزاری هفته احیای امر به معروف نیز تشکیل شده است.

 

کرمی همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت این هفته خبر داد و گفت: اولین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «فرهنگ حسینی، عزم ملی» نام‌گذاری شده که مصادف با اولین روز از ماه محرم خواهد بود.

 

وی افزود: دومین روز از هفته مذکور نیز با عنوان مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و روز سوم با عنوان سبک زندگی، خانواده اسلامی نامگذاری شده است.

 

کرمی ادامه داد: روز چهارم هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز با عنوان مبارزه با فساد، سلامت اداری نامگذاری شده، ضمن اینکه برای روز پنجم عنوان مقابله با تهاجم فرهنگی، جامعه نخبگان انتخاب شده است.

 

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، جامعه مهدوی، بیداری اسلامی  و  نظارت همگانی، رسانه ها و تشکل های مردمی  را عناوین روزهای ششم و هفتم هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد./998/د102/ب4

ارسال نظرات