۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۲۶۵۵۴
مجمع عمومی جامعه مدرسین:

سردمدان صعودی از صدور حکم اعدام شیخ نمر پشیمان می شوند

خبرگزاری رسا ـ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر اطلاعیه ای صادر و تاکید کرد: بی تفاوت نبودن مسلمانان نسبت به این حکم بی‌شرمانه است که از هم اکنون شاهد موج عظیم اعتراضات به این عمل زشت می‌باشیم.
باقر النمر شيخ نمر باقر النمر


به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

* وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ * شعرا / 227



فریاد آزادی خواهی که امروز در سراسر جهان خصوصاً منطقه مهم خاورمیانه طنین افکنده است، خواب راحت را از چشم مستکبرین و مستبدین خاصه مدعیان دروغین آزادی بیان و حقوق بشر ربوده است.

 

عالم مجاهد شیعی؛ آیت الله شیخ نمر باقر النمر از جمله مبارزانی است که در فضای خفقان سرزمین حجاز، با تحمل سختی‌ها و شکنجه‌ها، فریاد حق طلبی سر داده و اینک با حکم کسانی که با راه اندازی فرقه ی جعلی وهّابیت و حمایت از گروه‌های سلفی و تکفیری، منطقه را از ثبات و نظام خارج کرده‌اند؛ به اعدام محکوم شده است.

 

بی شک پیروزی‌های مسلمانان آزادیخواه در عراق، لبنان، سوریه و یمن، رژیم آل سعود را در ورطه سردرگمی قرار داده است که اقداماتی این چنین برای رهایی از فشارهای وارده بر این رژیم ظالم است.

 

آنچه مسلم است بی تفاوت نبودن مسلمانان نسبت به این حکم بی‌شرمانه است که از هم اکنون شاهد موج عظیم اعتراضات به این عمل زشت می‌باشیم و قطعاً وسعت بیشتری پیدا خواهد کرد تا جائیکه جز پشیمانی بر سردمداران سعودی نخواهد ماند.

 

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همگام با مراجع عظیم‌الشأن تقلید دامت برکاتهم، ضمن حمایت از بیداری به حق ملت‌های مسلمان خصوصاً شیعیان مظلوم حجاز، لغو حکم مذکور و آزادی این روحانی مبارز را خواستار است.



والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته


مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
1393/07/26
24 ذی الحجه
 /924/د102/ج

ارسال نظرات