۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۲۶۶۲۷

برگزاری تجمع عاشورائیان نشانه وحدت و همدلی هیئات مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برگزاری تجمع عاشورائیان نشانه وحدت و همدلی هیئات مذهبی است.
عاشورا بعثتي دوباره

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام مجید احمدی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در جلسه برنامه ریزی تجمع عاشورائیان که با حضور هیئات مذهبی کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اراک برگزار شد خطاب به حاضرین در جلسه فوق افزود:انجام مراسم های عزاداری پر محتوا و منسجم نقش مهمی در کاهش آسیب هائی نظیر قمه زنی، خرافات در اشعار و مراسم ها و نظایرآن خواهد داشت.


وی اظهار کرد:با توجه به اینکه در بحث آسیب های عزاداری هنوز هم مشکلاتی در گوشه و کنار استان دیده می شود ضمن برنامه ریزی مناسب برای پیشگیری از انجام این گونه مراسم ها، جایگزین مناسب برنامه ای برای آنان ضروری است.


احمدی استفاده از نظرات هر یک از اعضا را برای ارائه برنامه هائی اثربخش در بحث مراسم های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بسیارارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد:این اداره کل پذیرای برنامه های متنوع و پرمحتوای هیئات مذهبی و ارجاع آن به همه مناطق استان است.


در این جلسه هر یک از حاضرین نظرات خود را پیرامون چگونگی انجام تجمع عاشورائیان و زمان و مکان آن ارائه دادند.


همکاری صدا و سیما محلی در انعکاس این تجمع به صورت زنده و مستقیم ،برگزاری تجمع عاشورائیان در روز شنبه 7 محرم در میدان شهدای اراک و انجام تبلیغات به موقع و صحیح در بحث اطلاع رسانی این برنامه از طریق روابط عمومی اداره کل از جمله مصوبات این جلسه بود.


گفتنی است، این جلسه با حضور حجت الاسلام مجید احمدی کارشناس تشکل های دینی اداره کل،مهدی رضائیان کارشناس روابط عمومی و پیگیری حوزه مدیریت و هیئات شاخص اراک در سالن جلسات اداره کل برگزار شد./828/د101/ب4

ارسال نظرات