۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۲۶۷۱۴
در قم؛

دیدگاه اختیار گرایان در باب عدالت بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم نشست علمی بررسی دیدگاه اختیار گرایان در باب عدالت را اوّل آبان ماه برگزار می کند.
نشست اختيارگرايان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم نشست علمی بررسی دیدگاه اختیار گرایان در باب عدالت را با هدف ارائه دیدگاه اختیار گرایان و نقد و بررسی آن، اول آبان برگزار می‌کند.

 

این که عدالت از نظر اختیارگرایان چیست؟ و اختیار گرایان چه انتقاداتی به سایر دیدگاه ها دارند؟ از جمله سؤالاتی است که در خلال این نشست به آن‌ها پاسخ داده می شود.

 

حجت الاسلام سیّدهادی عربی استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سخنران این نشست علمی است و حجج الاسلام  علیرضا لشکری و سیّدرضا حسینی از اعضای هیأت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ترتیب ناقد و دبیر علمی نشست یاد شده هستند.

 

این نشست، روز پنج شنبه اوّل آبان ماه از ساعت 15:30 در محل ساختمان انجمن های علمی حوزه علمیه به نشانی قم ـ  بلوار جمهوری اسلامی ـ کوچه شماره 2 ـ فرعی اول سمت چپ برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است./1323/د101/ی 

ارسال نظرات