۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۲۶۹۵۲
تولیت مسجد مقدس جمکران:

همراهی آیت‌الله مهدوی کنی با حضرت امام و رهبر انقلاب در خاطرات ماندگار است

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، علما، حوزه‌های علمیه و ملت عزیز تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان،‌ تولیت مسجد مقدس جمکران با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، علما، حوزه‌های علمیه و ملت عزیز تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی(رحمه الله علیه) موجب تأسف و تألم خاطر بسیار گردید، آن بزرگوار عمر گرانقدر خویش را صرف تحصیل علم و تربیت شاگردان و مجاهدت در راه دین نمود و فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی است.

 

خاطره مبارزات ایشان با رژیم فاسد گذشته و همراهی وی با حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) در راه تشکیل حکومت اسلامی در خاطرات ماندگار است.

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و عموم مؤمنین خصوصا خاندان محترم و آقازادگان مکرم و علاقه‌مندان و ارادتمندان به ایشان از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران واسع و درجات رفیعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

 

محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران/993/پ204/ج

 

ارسال نظرات