۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۲۶۹۵۷
مسؤول امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری در دانشگاه:

ایجاد فاصله میان دفاتر نهاد رهبری با بدنه دانشجویی هدف دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور به توطئه و تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله میان دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌ها با بدنه دانشجویی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دشمنان انقلاب و اسلام در این عرصه ناکام مانده‌اند و حضور هوشمندانه و آگاهانه دانشجویان در صحنه،گواه بر ناکامی دشمنان در رسیدن به این هدف شومشان است.
دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت‌الاسلام محمد اسحاق مسعودی مسؤول امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان که در مرکز آموزش عالی شهید رجایی برگزار شده بود گفت: وظیفه امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور بررسی درخواست مسؤولان دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتیددانشگاه‌ها برای ایجاد دفتر نهاد رهبری است.

 

وی با بیان این که امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری دانشگاه‌ها از طریق شورای نمایندگان رهبر معظم انقلاب مجوز‌های لازم برای تأسیس دفتر نهاد رهبری را پیگیری می کند، افزود: در حال حاضر در بیش از 180 دانشگاه دولتی، آزاد، فرهنگیان و پیام نور در سرتاسر کشور دفتر نهاد وجود دارد.

 

مسؤول امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور وظیفه خطیر تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی را در دانشگاه‌ها برعهده نهادهای رهبری در دانشگاه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بیش از 15 دفتر نهاد رهبری وجود دارد.

 

وی با اعتقاد بر این که دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌ها به عنوان بازوان تحقق منویات و دغدغه‌های رهبری در فضای دانشگاهی هستند، بیان کرد: نهاد رهبری دارای اساسنامه‌ است که در شورای انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.

 

حجت الاسلام مسعودی با بیان این که به طور خاص مهم‌ترین رسالت دفاتر نهاد رهبری ارتقای بینش سیاسی و توسعه فعالیت فرهنگی دانشجویان است، خاطرنشان کرد: کارکرد و رسالت ‌دیگر دفتر نهاد رهبری در دانشگا‌ه‌ها، ایجاد ارتباط صمیمانه با اساتید و کارکنان برای تبیین نظرات دینی و پاسخگویی به مسائل انقلابی، دینی و ارزشی است.

 

وی به اجرا و برگزاری مراسم‌هایی نظیر ضیافت اندیشه اساتید و دانشجویان، ازدواج دانشجویی و عمره مفرده دانشجویان اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها از جمله نمونه فعالیت‌های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است.

 

مسؤول امور دفاتر و مبلغان نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور به توطئه و تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله میان دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌ها با بدنه دانشجویی اشاره کرد و اظهار کرد: خوشبختانه دشمنان انقلاب و اسلام در این عرصه ناکام مانده‌اند و حضور هوشمندانه و آگاهانه دانشجویان در صحنه،گواه بر ناکامی دشمنان در رسیدن به این هدف شومشان است./939/پ202/ب4

ارسال نظرات