۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۲۷۰۲۷
در ماه محرم؛

بیش از 100 مبلغ به مدارس و مناطق محروم لرستان اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان گفت: بیش از 100 مبلغ خواهر و برادر به مناسبت ماه محرم در لرستان از سوی حوزه علمیه لرستان،به مناطق محروم و مدارس این استان اعزام می شوند.
اعزام مبلغان ماه محرم الحرام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، ظهر امروز، در گردهمایی مبلغان خواهر و برادر این استان که در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان برگزار شد، گفت: مبلغان اعزامی باید بهترین الگو برای مردم باشند.

وی با اشاره به این که 100 مبلغ برادر و 20 مبلغ خواهر به مدارس و مناطق محروم استان لرستان اعزام می شوند، افزود: هدف ما از اعزام مبلغ به مدارس استان، تقویت و گسرش تعامل حوزه علمیه با مدارس است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که مدارس از مبلغان اعزامی انتظار فراوانی دارند، تأکید کرد: مبلغ اعزامی پیش از آغاز فعالیت خویش در مدارس باید با مدی، معاون و مربی پرورشی مدرسه در راستای انجام فعالیت خویش جلسه ای برگزار کند.

وی با تأکید بر حضور فعال و اثر گذار مبلغ اعزامی در مدارس، افزود: نحوه سخنرانی و بیان مطالب باید باتوجه به گروه سنی مدارس در نظر گرفته شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: مبلغ اعزامی باید آراسته، منظم، خوش برخورد باشد و مشکلات فردی زندگی نباید بر روحیه و فعالیت او در ایام تبلیغ اثر گذار باشد.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اهمیت فعالیت مبلغان اعزامی در مدارس و مناطق محروم، یادآور شد: مبلغ اعزامی با تبیین باورهای اعتقادی و ارزش های اسلامی در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان، باید از گسترش خرافات بین نسل جوان جلوگیری کنند.

وی در ادامه برگزاری تبیین ابعاد گوناگون حماسه عاشورا، برپایی گفتمان های دینی با محوریت فرهنگ عاشورا و حلقه‌های معرفتی، پاسخ گویی به شبهات دینی و تقویت باورهای دینی نسل جوان، از مهم ترین اهداف اعزام مبلغ به مناطق محروم و مدارس است.

حجت الاسلام ولی پور در پایان یادآور شد: کارگاه دانش افزایی مبلغان اعزامی به مدارس و مناطق محروم لرستان در ماه محرم، به مدت دو روز با حضور اساتید حوزه علمیه قم، در مرکز مدیرت حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات