۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۲۷۲۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه:

ثبات قدم در راه ارزش های انقلاب از پیروزی آن سخت تر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی خرم گفت: ثابت قدم ماندن در راه ارزش های انقلاب و تلاش اصولی برای دست یابی به آنها سخت تر از پیروزی و تحقق انقلاب است.
حجت الاسلام احمدي خرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدتقی احمدی خرم، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی امروز در یادواره شهدای وحدت( سردار نورعلی شوشتری، سردار رجبعلی محمدزاده و یاران) که در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای سالیان اخیر نظام اسلامی، اظهار کرد: شهدا با نثار خون، وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب را به بهترین نحو انجام دادند و اکنون نوبت نقش آفرینی ما است.

 

وی اضافه کرد: زمانی دشمن جنگ رو در رو و سخت را در پیش گرفته بود و مجاهدان جان بر کفی از سراسر ایران اسلامی به مقابله با دشمن رفته و بینی دشمن را به خاک مالیدند اما اکنون شیوه دشمن در مواجه با ملت و نظام اسلامی تغییر کرده است.

 

حجت الاسلام احمدی خرم با بیان این که اکنون همه ملت ایران سربازان این جنگ نرم هستند، افزود: همه وظیفه دارند در راستای دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش های آن مجاهدت داشته باشند.

 

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: ثابت قدم ماندن در راه ارزش های انقلاب و تلاش اصولی برای دست یابی به آن ها سخت تر از پیروزی و تحقق انقلاب است به همین دلیل هیچ کس نباید وظیفه امروز خود را ساده تر از رسالت رزمندگان در میدان های نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس بداند.

 

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم با تسلیت رحلت ملکوتی آیت الله مهدوی کنی(ره)، رییس فقید مجلس خبرگان رهبری، اظهار امیدواری کرد راه این بزرگان برای دستیابی به اهداف متعالی نظام اسلامی پر رهرو و مستمر باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی، افزود: دشمنان همواره به دنبال فرصتی برای توطئه و تهدید بوده و هیچ گاه به فکر رفع مشکلات کشور و پیشبرد اهداف ما نبوده اند و به همین دلیل نیز ما هیچ وقت به آن ها اعتماد نمی کنیم.

 

سردار یوسفعلی زاده یادآور شد: در طول بیش از سه دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت و نظام ما همواره آماج توطئه ها و ددمنشی های دشمنان بوده و در این بین شرط عقل آن است که ما نیز همواره هوشیار و در وسط میدان باشیم.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، تصریح کرد: نهضت حسینی سراسر درس فداکاری و مجاهدت در راه اسلام و عقیده است و به همین دلیل ما باید تلاش کنیم از این مکتب درس گرفته و آن را در حیات خود اجرایی کنیم.

 

 سردار یوسفعلی زاده همچنین با اشاره به مجاهدت های سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده، گل سرسبد شهدای استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این شهیدان تلاش کردند تا به قرب الهی برسند که به فضل الهی به این هدف خود نیز رسیدند.

 

وی با بیان این که امروز وحدت شیعه و سنی و همه اقوام و مذاهب موجود در ایران اسلامی، خار چشم دشمنان شده است، تصریح کرد: شهیدان شوشتری و محمدزاده در راستای تقویت این وحدت جان خود را نثار کردند و امروز ما وظیفه داریم با حراست و تقویت وحدت، راه آن ها را ادامه دهیم.

 

گفتنی است، در پایان یادواره شهدای وحدت، همرزمان و دوستان سردار شهید رجبعلی محمدزاده به بیان خاطراتی از آن شهید پرداختند.

 

یادآور می شود؛ در حادثه تروریستی بیست و ششم مهرماه سال 88 که در منطقه پیشین در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان رخ داد، 44 نفر از جمله سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده به درجه رفیع شهادت نائل و 69 نفر نیز در این حادثه زخمی شدند./9314/پ202/ب

ارسال نظرات