۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۲۷۳۱۰
مدیر عامل مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان:

هدف از تولید نرم افزار نوزادی ترغیب خانواده ها به فرزندآوری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان گفت: یکی از اهداف تولید نرم افزار کودک تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و رفع دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها برای تربیت فرزندان است.
تربيت فرزندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید احمد سجادی مدیر عامل مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان ظهر امروز در مراسم رونمایی نرم افز ار جامع نوزادی(ویژه دوران بارداری و پرورش نوزاد شیرخوار) گفت: تأسیس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان یکی از برکات حضور حضرت آیت الله مظاهری در شهر اصفهان است و این مرکز تاکنون بیش از 60 نرم افزار با موضوعات مختلف تولید کرده است که بسیاری از آنها رتبه های کشوری داشته است.

 

 

وی افزود: اکنون در این مرکز چند تولید بسیار مهم داشته ایم که یکی از آنها "ترجمان وحی" است که ترجمه گویشی از قرآن است که به کمک 237 هنرمند صدا و سیما به صورت نمایشی ضبط می شود که به یقین برای افراد علاقه مند به قرآن بسیار جذاب است.

 

 

مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان بیان داشت: این مرکز در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون سبک زندگی اسلامی این مرکز اقدام به تهیه مجموعه تربیتی شامل عنوان نرم افزار از نوزادی تا جوانی کرده است.

 

 

وی ادامه داد: مجموعه نرم افزارهای سبک زندگی فردی شامل یک نرم افزار جامع نوزادی، 5 نرم افزار با موضوع کودکی، یک مورد با عنوان نوجوانی و یک مورد با موضوع جوانی است.

 

 

حجت الاسلام سجادی با اشاره به این که این مجموعه حاصل زحمت چندساله محققان، پژوهشگران و هنرمندان این مرکز است، تصریح کرد: یکی از اهداف تولید نرم افزار کودک تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و رفع دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها برای تربیت فرزندان است.

 

 

وی با بیان این که برای تهیه این مجموعه 20 نفر از کارشناسان حوزه های مختلف مذهبی، علمی، روانشناسی و غیره با ما همکاری داشته اند، گفت: برای تهیه این مجموعه بیش از یک سال و نیم تحقیق انجام و چهار هزار صفحه مطلب علمی، روانپزشکی، مذهبی پیرامون این موضع نگارش شده است.

 

 

مدیر عامل مرکز تحقیقات یارانه ای اصفهان با بیان این که تمام مراحل تحقیق برای دیگر نرم‌افزارهای در دست تولید سبک فردی زندگی اسلامی انجام شده است، ادامه داد: تمامی این نرم‌افزار‌ها مراحل تحقیق را پشت سرگذاشته و هر یک در حال طی نمودن مراحل تولید مانند تایپ، کدگذاری، گرافیک، تهیه و ساخت صوت و فیلم، پویانمایی، برنامه‌نویسی و موارد دیگر است که پس از رونمایی از نرم افزار نوزادی  بقیه نرم‌افزارهای هشتگانه تا خردادماه سال 1394 تولید و رونمایی خواهد شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات