۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۲۷۷۶۷

اعتراض دانشجویان دانشگاه نیویورک آمریکا به برگزاری یک کنفرانس ضد اسلامی

خبرگزاری رسا ـ گروهی از دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک آمریکا اعتراض خود را نسبت به برگزاری کنفرانس "حقوق بشر" در این دانشگاه که به گفته دانشجویان سعی در ارائه چهره‎ای منفی از مسلمانان و ترویج شکنجه دارد، اعلام کردند.
دانشکده حقوق دانشگاه نيويورک
 
به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک آمریکا اعتراض خود را نسبت به برگزاری کنفرانس "حقوق بشر" در این دانشگاه که به گفته دانشجویان سعی در ارائه چهرهای منفی از مسلمانان و ترویج شکنجه دارد، اعلام کردند.
 
دانشجویان آمریکایی با تجمع در خارج از دانشگاه نیویورک نسبت به برگزاری این کنفرانس که پلیس نیویورک حامی مالی آن معرفی شده اعتراض کردند.
 
ری کلی، کمیسیونر اسبق پلیس نیویورک و مایکل موکاسی، دادستان کل سابق آمریکا از جمله اشخاصی هستند که قرار است در این کنفرانس سخنرانی کنند.
 
ری کلی، کمیسیونر اسبق پلیس نیویورک به جاسوسی از انجمن دانشجویان مسلمان این شهر متهم است.
 
یکی از معترضان به برگزاری کنفرانس "حقوق بشر" در دانشگاه نیویورک در این ارتباط گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می دهد که پلیس نیویورک تمامی مسلمانان را به عنوان تروریست، جاسوس و اشخاصی که سعی در آسیب رساندن به آمریکا دارند معرفی می کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: پلیس هایی که چنین تصویری از مسلمانان به تصویر می کشند جایی در کنفرانس حقوق بشر ندارند.
 
گفتنی است، با وجود حضور نیروهای پلیس و تلاش آنان برای متفرق کردن دانشجویان معترض که در خارج از دانشگاه نیویورک تجمع کرده بودند دانشجویان این دانشگاه ساعتها به تجمع اعتراض آمیز خود ادامه دادند./990/ب903/ک
ارسال نظرات