۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۲۷۷۶۸
رییس شورای اجرایی حزب الله:

سهل‌انگاری با تکفیری‌ها موجودیت لبنان را با خطر مواجه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که سهل انگاری در مقابله با گروه‌های تکفیری موجودیت لبنان را با خطر مواجه می‌کند.
سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی حزب الله در منطقه عبرتی برگزار شد، شرایط کنونی لبنان و منطقه را بسیار خطرناک و حائز اهمیت خواند و گفت: وضعیت کنونی هوشیاری همه گروه‌های سیاسی و مردمی را می‌طلبد تا به هیچ وجه به مشکلات دامن نزنند.
 

وی افزود: هوشیاری و آگاهی نسبت به شرایط موجود و برخورد مقتضی با آن به عهده همگان است. لبنان لحظه تاریخی دشواری را پشت سر می‌گذارد که عبور از آن تلاش بسیاری را نیاز دارد.
 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با تاکید بر لزوم دوری از هرگونه منفعت طلبی سیاسی، خاطرنشان کرد: لبنان در شرایط کنونی در لبه پرتگاه به سر می‌برد و هرگونه سهل‌انگاری و بی‌تفاوتی نسبت به تهدیدهای تروریستی و صهیونیستی می‌تواند موجودیت لبنان را با خطر جدی مواجه کند.
 

حجت الاسلام صفی الدین خواستار عملکرد دقیق از سوی فرهیختگان جامعه شد و اظهار داشت که برهه کنونی برهه تقسیم منافع سیاسی و مصلحت جویی احزاب نیست. تصور برخی مبنی بر به دست آوردن خواسته‌های سیاسی خود با استفاده از تکفیری‌ها تصوری غلط است.
 

وی هرگونه موضع حامی از ارتش را تصمیمی درست عنوان و تصریح کرد: گروه‌های سیاسی راستی اظهارات خود در برائت از تکفیری‌ها را به واسطه حمایت از ارتش اثبات کنند و اجازه ندهند ارتش در مقابله با تروریسم از موضع ضعف وارد شود./983/ب902/ک

ارسال نظرات