۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۲۸۱۷۹
شیخ الازهر مصر:

اسلام از اقدامات ضد انسانی تروریست‎ها مبرا است

خبرگزاری رسا ـ شیخ الازهر مصر با محکوم کردن اقدامات تروریست‎ها بیان داشت که اسلام از اقدامات ضد انسانی تروریست‎ها منزه است.
احمد طيب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد طیب، شیخ الازهر مصر، در دیدار با تروی لولاشناک، سفیر کانادا در قاهره گفت: روابط فرهنگی و علمی مصر باید با کانادا با اتخاذ سیاست‎‎های مناسب افزایش یابد.


وی با محکوم کردن اقدامات جریان‎های تروریستی اظهار داشت: دانشگاه الازهر مصر درپی انتشار افکار دینی صحیح و معتدل در دنیاست.


این عالم مصری با اشاره به اقدامات تروریست‎ها خاطرنشان ساخت: جریان‎های تروریستی و تکفیری با نام اسلام به جنایت در کشورهای منطقه می‎پردازند. اسلام از همه اقدامات آنان همانند کشتار، ذبح انسان‎ها و تخریب برائت می‎جوید.


احمد طیب همچنین امروز با سفر به منطقه عریش از نزدیک در جریان حمله تروریستی به این منطقه قرار گرفت. وی در این دیدار تصریح کرد: تروریست‎ها با انجام چنین اقداماتی در پی ضربه به اسلام هستند. مردم مصر با فدا کردن جان خود از این کشور دفاع می‎کنند.


گفتنی است تروریست‎ها در چند روز اخیر بارها به مناطق مختلف مصر همانند عریش و شمال صحرا سینا یورش برده‎اند که درپی آن تعدادی از نظامیان و مردم این کشور کشته شدند./994/ب902/د

ارسال نظرات