۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۲۸۴۲۷

مراسم مرکزی حزب الله لبنان درشب پنجم ماه محرم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم مرکزی حزب الله لبنان به مناسبت پنجمین شب ماه محرم، چهارشنبه شب با سخنرانی « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در مجمع سید الشهداء در منطقه الرویس ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد.
حسن نصرالله

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، در مراسم مرکزی حزب الله لبنان برغم تهدیدهای امنیتی گروه های تروریستی تکفیری، شیفتگان اهل بیت (ع) و سالار شهیدان کربلا حضوری پرشور و گسترده یافتند و عزاداری کردند.

 

دبیرکل حزب الله دراین مراسم از طریق ویدئو کنفرانس در باره شناخت آینده و کسب خبر، عالم غیب و مشاهده ، راه های شناخت و آگاهی از آینده ، وحی و رویای صادق سخنرانی کرد.

 

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: قرآن کریم و احادیث نبوی از تحولات در آینده خبر می دهند و مسلمانان به این موضوع بویژه اگر متعلق به حضرت امام مهدی (عج) ، آخر الزمان و رستاخیز باشد، اهتمام زیادی دارند.

 

وی همچنین با بیان اینکه برخی طرف ها با ادعای آگاهی از عالم غیب، مردم را فریب می دهند، گفت که برخی شبکه های ماهواره ای و تلویزیونی در طول شب و روز با فال بینی و تفسیر خواب مشکلاتی را برای انسان ها و خانواده ها فراهم کرده اند.

 

دبیرکل حزب الله افزود: برخی طرف ها تحلیل ها ، پیش بینی ها و حدسیات خود را به عنوان خبرهای یقینی ارائه می کنند که گاها با هدف سوء استفاده است و نباید به آنها اعتنا کرد./982/د102/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات